КОМУНІКАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ГАСТРОНОМІЧНИХ ЗАКЛАДІВ: СПЕЦИФІКА, ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ І РОЛЬ КОМ’ЮНІТІ-МЕНЕДЖМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-39-47Ключові слова:
гастрономічні заклади, комунікаційні процеси, ком’юніті-менеджмент, цифровізація, організаційне забезпечення, web-аналітикаАнотація
Вивчаються аспекти та особливості комунікаційних процесів закладів гастрономічної сфери. Увагу сконцентровано на питаннях змісту та переваг комунікаційних процесів гастрономічних закладів. Аналізуються цифрові інструменти комунікацій закладів гастрономії. Обґрунтовується теза важливості побудови ком’юніті-менеджменту в гастрономічних закладах з метою розвитку та підтримки відносин між закладами та їх споживачами через різні онлайн-платформи.
Посилання
Dyshkantyuk, O., Kharenko, D., Salamatina, S, Ivychuk, L., Borodina, V., & Vlasyuk K. (2017). Gastronomy as an important element of the development of the hospitality industry. Economic and food security of Ukraine, 5, 3–4. https://doi.org/10.15673/fie.v10i2.958 [in Ukrainian]
Selyutin, S. V. (2019). Strategic management of restaurant enterprises: autoref. thesis ... candidate economy sciences: 08.00.04; Kharkiv. state University of Food and Trade. Kharkiv. 24 р.
Paska, M. Z. (2022). Innovative development of gastronomic tourism in Lviv region in the context of restaurant brand formation. Tourism and hospitality industry in Central and Eastern Europe, 5, 98–103 [in Ukrainian]
Kosar, O. V. (2019). Peculiarities of the marketing activity of the restaurant industry network. Efficient economy, 9. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7273 [in Ukrainian]
Stamat, V. M. (2022). Modern trends in restaurant business management. Modern Economics, 36, 130-136 [in Ukrainian]
Ryabenka, M. O., & Postova, V. V. (2024). Modern aspects of management in hotel and restaurant business establishments. Problems of modern transformations. Series: Economics and Management, 13. https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2024-13-12-01 [in Ukrainian]
Charkina, T. Yu., Martsenyuk, L. V., Zadoya, V. O., & Pikulina, O. V. (2021). Strategic directions of hotel and restaurant business management in crisis conditions. Economy and the state, 2, 18–23 [in Ukrainian]
Zanuda, A. Corona virus: how much tourism is losing. https://www.bbc.com/ukrainian/features-51870285 [in Ukrainian]
Mityaeva, T. L., & Horishevsky, P. A. (2024). War and the hotel and restaurant industry: challenges and adaptation. Economy and society, 62. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4049 [in Ukrainian]
Mukha, R. A. (2022). The impact of the war on the establishments of the hotel and restaurant sphere and their competitiveness. Economy and the state, 8, 72-77 [in Ukrainian]
Bilous, S. V., Bezruchko, L. S., & Lemega, N. M. (2022). Strategic directions of restoration of the service sector of Ukraine in the post-war period. Economy and society, 46, 12-19 [in Ukrainian]
Aaron, A. Global Restaurant Marketing Trends and Examples. https://aaronallen.com/blog/global-restaurant-marketing-examples (date of the application: 7.08.2024) [in English]
Shannon, C., Weaver, W. (1949). The Mathematical Theory of Communication. Urbana: University of Illinois Press. 131 р. [in English]
Andrews, R. 30 Best Restaurant Marketing Strategies / Andrews R. https://restaurant.eatapp.co/blog/restaurant-marketing-strategies (date of the application: 7.08.2024) [in English]
Schramm, W. (1954). The Process and Effects of Mass Communication. Urbana: University of Illinois Press. 1007 р. [in English]
Molony, S. 7 Restaurant Marketing Ideas to Guarantee Success in 2021 / S. Molony. https://www.zoomshift.com/blog/restaurant-marketing (date of the application: 7.08.2024) [in English]
Heidegger, М. (1927) Sein und Zeit. Tübingen: Max Niemeyer Verlag. 450 р. [in German]
Romat, E. V., & Yurchak, E. V. (2017). Brand marketing communications of restaurant enterprises. Investments: practice and experience, 3, 55-64 [in Ukrainian]
Osokina, A. V., & Rylovnikova, A. O. (2023). Improvement of marketing communications of a business organization. Economy and society, 55. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2922 [in Ukrainian]
Budnikevich, I. M., Krupenna, I. A., & Kostinyan, A. A. (2020). Peculiarities of communications in the marketing of small enterprises of the restaurant business. Collection of scientific works of ChDTU: Series: Economic sciences, 58, 68-75 [in Ukrainian]
Fostolovych, V. A., Gurtovyi, Yu. A., & Fostolovich, R. S. (2024). Communication processes in hospitality enterprises under conditions of digital transformations. Economy and society, 61. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3769 [in Ukrainian]
Felinchak, Yu. B., & Shevchuk, I. B. (2019). New directions of use of information and communication technologies in the field of tourism. Market infrastructure, 36, 69-75 [in Ukrainian]
Voronkova, V. G., & Nikitenko, V. O. (2022). Philosophy of digital man and digital society: theory and practice: monograph. Lviv-Torun: Liha-Pres. 460 р. [in Ukrainian]
Voynich, L. Y., & Hryshyn, H. M. (2010). Digital marketing in the conditions of a socially oriented economy. Problems of the systemic approach in economics, 2 (70), 128-133 [in Ukrainian]
Marusei, T. V. (2020). Digitization of the tourism sector as a development tool in modern conditions. Efficient economy, 8. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8116 [in Ukrainian]
Babushko, S. R., Popovych, S. I., & Krikun, L. A. (2020). Main tools of digital marketing in tourism. Strategic priorities in the 21st century: materials of the 3rd International Scientific and Practical Conference (Kyiv, 14 January 2020). Kyiv. Vol. 1, 171-177 [in Ukrainian]
Raksha, L. Who is a community manager. https://bazilik.media/khto-takyj-kom-iuniti-menedzher [in Ukrainian]
Kuznetsova, A. Community manager who is he and what does he do? Advantages and disadvantages of the profession, prospects in the labor market of Ukraine. https://web-promo.ua/ua/blog/komyuniti-menedzher-hto-ce-ta-chim-zajmayetsya-perevagi-i-nedoliki-profesiyi-perspektivi-na-rinku-praci-ukrayini [in Ukrainian]
Ganets, O., & Markovets, O. Analysis of the responsibili-ties of a community manager in the process of managing a web community. Lviv Polytechnic National University Institutional Repository. http://surl.li/hvor [in Ukrainian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).