НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ВЕЛОІНФРАСТРУКТУРИ У МІСТАХ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-3-184-267-272Ключові слова:
планування міст, транспорт, велосипедна інфраструктура, безпека руху, навколишнє середовище, покращення здоров’яАнотація
У статті розглянуто питання розвитку та організації велосипедного руху і велоінфраструктури у країнах світу та Україні. Велосипедний транспорт є одним із елементів досягнення сталої мобільності, він не забруднює повітря, займає мало місця на дорозі та при паркуванні, позитивно впливає на здоров’я людей, якість життя у містах і безпеку дорожнього руху.
Посилання
Basbas, S. (2009). Evaluation of a sustainable urban transport system through the use of the transecon methodology. International Journal of Sustainable Development and Planning, 4 (1), 18-34.
Bondarenko, I. (2014). Comfortable city. How to plan bicycle infrastructure. Kyiv: Association of Cyclists of Kyiv.
Horbachov, P.F. (2013). Model of bicycle transport route selection to minimize travel time. Bulletin of the Kharkiv National Automobile and Highway University, № 61-62, 218-222 [in Ukrainian]
Hel, Y. (2018). Cities for people (translated from English by O. Liubarska). Kyiv: Osnova [in Ukrainian]
Sener, I.N. (2009). An analysis of bicycle route choice preferences in Texas. Transportation, 36 (5), 511-539.
Barnes, G. (2005). Estimating bicycling demand. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1939 (1), 45-51.
Gotschi, Garrard, & Giles-Corti. (2016). Cycling as a part of daily life: A review of health perspectives. Transport Reviews, 25 (1), 1-27.
Larsen, J. (2017). The making of a pro-cycling city: Social practices and bicycle mobilities. Environment and Planning A, 49 (4), 876-892.
Hasyenko, L.V. (2014). Comparative analysis of the main requirements for bicycle infrastructure in Ukraine and abroad. Scientific Notes. International Collection, Issue 46, 98-105 [in Ukrainian]
Tokmylenko, Ye.S. (2013). Planning bicycle infrastructure to ensure safety and comfort of movement. In Materials of the 3rd International Scientific and Practical Conference «Problems of Increasing the Level of Safety, Comfort and Culture of Road Traffic». Kharkiv, Kharkiv National Automobile and Highway University. 196-197 [in Ukrainian]
Zygun, A.Y., & Klepko, A.V. (2021). Designing bicycle infrastructure in recreational areas of the city. In Modern Technologies and Calculation Methods in Construction. Col-lection of Scientific Papers of Lutsk National Technical University, Issue 16, 45-52 [in Ukrainian]
Heinen, E., van Wee, B., & Maat, R. (2009). Commuting by bicycle: An overview of the literature. Transport Reviews, 30 (1), 59-96.
Stinson, M.A. (2003). Commuter bicyclist route choice: Analysis using a stated preference survey. Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board, 1828, 107-115.
Hood, J. (2011). GPS-based bicycle route choice model for San Francisco California. Transportation Letters, 3 (1), 63-75.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).