ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ГЕОДЕЗИЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ
Анотація
Запропоновано підхід до визначення стану дорожнього одягу на основі результатів геометричного нівелювання поздовжнього профілю високоточним прецизійним нівеліром, з використанням відомих рішень зв’язку між рівністю покриття та показниками ймовірності пошкодження покриття дорожнього одягу, коефіцієнту запасу міцності та швидкості руху вантажних і легкових автомобілів.
Ключові слова: нівелювання, прецизійний нівелір, рівність, запас міцності, дорожній одяг.
Посилання
Література
Батракова, А.Г. Критерии оценки состояния дорожных одежд по результатам діагностики [Текст] / А.Г. Батракова, С.Н. Урдзик // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. Сборник научных трудов. – 2015. – Вип. 68. – С. 92–98.
Flexible Pavement Design Manual (2008): Document № 625-010-002-g., 189 .
Standard Practice for Roads and Parking Lots Pavement Condition Index Surveys (2011): ASTM D 6433-11. – PO Box C700, West Conshohocken, PA 19428-2959, United States, 49.
Lacey, G., Thenoux, G., Rodriguez-Roa, F. (2008). Three-Dimensional Finite Element Model For Flexible Pavement Analyses Based On Field Modulus Measurements. The Arabian Journal for Science and Engineering, 33 (1B), 65–76.
Rafiroin, M. (1971). Essai dietude stotigues des consontes elastigues des motiring ronties. Revul Generale des Routes des Aerodromes, 467, 51–56.
Ryapuhin, V., Nechytaylo, N., Burlachka, V. (2011) Criteria for flexible pavement calculation. TRANSBALTICA. Proceedings of the 7th International Scientific Conference, 252 – 256.
Monismith, C., Deacon, J., Harvey, J. (2000). WesTrack: Performance models for Permanent Deformation and fatigue. Report to Nichols consulting engineers, pavement research center, university of California, 387.
Dorozhko, E., Ryapuhin, V., Makovyey, R. (2016). Design procedure by strength criteria of asphalt layers on a rigid base taking into account the simultaneous action of external loads and thermal stresses. Procedia Engineering. Transbaltica 2015. Proceedings of the 9th International Scientific Conference, 101-108.
Дорожко, Є.В. Удосконалення методу розрахунку тонких асфальтобетонних шарів на жорсткій основі [Текст]: дис. … канд. техн. наук / Є.В. Дорожко. – Х., 2016. – 280 с.
Повышение надежности автомобильных дорог [Текст] / под ред. И. А. Золотаря. – М.: Транспорт, 1977. – 183 с.
Сильянов, В.В. Транспортно - эксплуатационные качества автомобильных дорог и городских улиц [Текст]: учеб. / В.В. Сильянов, Э.Р. Домке – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 352 с.
Referenses
Batrakova, A., Urdzik, S. (2005). Assessment criteria of the state of pavement according to diagnostics results.Bulletin of kharkov national automobile and highway university. Collection of scientific works, 68, 92-98.
Flexible Pavement Design Manual (2008). Document № 625-010-002-g – Tallahassee, Florida: Florida Department of Transportation,189.
Standard Practice for Roads and Parking Lots Pavement Condition Index Surveys (2011). ASTM D 6433-11. – PO Box C700, West Conshohocken, PA 19428-2959, United States, 49.
Lacey, G., Thenoux, G., Rodriguez-Roa, F. (2008) Three-Dimensional Finite Element Model For Flexible Pavement Analyses Based On Field Modulus Measurements. The Arabian Journal for Science and Engineering, 33(1B.), 65-76.
Rafiroin, M. (1971). Essai dietude stotigues des consontes elastigues des motiring ronties. Revul Generale des Routes des Aerodromes, 467, 51–56.
Ryapuhin, V, Nechytaylo, N., Burlachka, V. (2011). Criteria for flexible pavement calculation. Proceedings of the 7th International Scientific Conference, Lithuania, 252 – 256.
Monismith, C., Deacon, J, Harvey, J. (2000). WesTrack: Performance models for Permanent Deformation and fatigue. Report to Nichols consulting engineers, pavement research center, university of California, Berkeley, 387.
Dorozhko, E., Ryapuhin, V., Makovyey, R. (2015) Design procedure by strength criteria of asphalt layers on a rigid base taking into account the simultaneous action of external loads and thermal stresses. Proceedings of the 9th International Scientific Conference. – Vilnius, Lithuania: Technika, 101-108.
Dorozhko, E.V. (2016). The improvement of the method of calculation of thin asphalt concrete layers on a rigid base. The dissertation on competition of a scientific degree of candidate of technical sciences. Kharkov, 280.
Zolotar, I., Nekrasov, V., Konovalov, S. (1977) Improving the reliability of highways. Moscow: Transport, 183.
Silyanov, V. Domke, E. (2008). Transport-operational qualities of highways and city streets. Moscow: Publishing Center "Academy", 352.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).