ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ГЕОДЕЗИЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ

Автор(и)

Анотація

Запропоновано підхід до визначення стану дорожнього одягу на основі результатів геометричного нівелювання поздовжнього профілю високоточним прецизійним нівеліром, з використанням відомих рішень зв’язку між рівністю покриття та показниками ймовірності пошкодження покриття дорожнього одягу, коефіцієнту запасу міцності та швидкості руху вантажних і легкових автомобілів.

 

Ключові слова: нівелювання, прецизійний нівелір, рівність, запас міцності, дорожній одяг.

Біографія автора

Є. В. Дорожко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

кандидат технічних наук, асистент кафедри вишукувань та проектування доріг и аеродромів

Посилання

Література

Батракова, А.Г. Критерии оценки состояния дорожных одежд по результатам діагностики [Текст] / А.Г. Батракова, С.Н. Урдзик // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. Сборник научных трудов. – 2015. – Вип. 68. – С. 92–98.

Flexible Pavement Design Manual (2008): Document № 625-010-002-g., 189 .

Standard Practice for Roads and Parking Lots Pavement Condition Index Surveys (2011): ASTM D 6433-11. – PO Box C700, West Conshohocken, PA 19428-2959, United States, 49.

Lacey, G., Thenoux, G., Rodriguez-Roa, F. (2008). Three-Dimensional Finite Element Model For Flexible Pavement Analyses Based On Field Modulus Measurements. The Arabian Journal for Science and Engineering, 33 (1B), 65–76.

Rafiroin, M. (1971). Essai dietude stotigues des consontes elastigues des motiring ronties. Revul Generale des Routes des Aerodromes, 467, 51–56.

Ryapuhin, V., Nechytaylo, N., Burlachka, V. (2011) Criteria for flexible pavement calculation. TRANSBALTICA. Proceedings of the 7th International Scientific Conference, 252 – 256.

Monismith, C., Deacon, J., Harvey, J. (2000). WesTrack: Performance models for Permanent Deformation and fatigue. Report to Nichols consulting engineers, pavement research center, university of California, 387.

Dorozhko, E., Ryapuhin, V., Makovyey, R. (2016). Design procedure by strength criteria of asphalt layers on a rigid base taking into account the simultaneous action of external loads and thermal stresses. Procedia Engineering. Transbaltica 2015. Proceedings of the 9th International Scientific Conference, 101-108.

Дорожко, Є.В. Удосконалення методу розрахунку тонких асфальтобетонних шарів на жорсткій основі [Текст]: дис. … канд. техн. наук / Є.В. Дорожко. – Х., 2016. – 280 с.

Повышение надежности автомобильных дорог [Текст] / под ред. И. А. Золотаря. – М.: Транспорт, 1977. – 183 с.

Сильянов, В.В. Транспортно - эксплуатационные качества автомобильных дорог и городских улиц [Текст]: учеб. / В.В. Сильянов, Э.Р. Домке – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 352 с.

Referenses

Batrakova, A., Urdzik, S. (2005). Assessment criteria of the state of pavement according to diagnostics results.Bulletin of kharkov national automobile and highway university. Collection of scientific works, 68, 92-98.

Flexible Pavement Design Manual (2008). Document № 625-010-002-g – Tallahassee, Florida: Florida Department of Transportation,189.

Standard Practice for Roads and Parking Lots Pavement Condition Index Surveys (2011). ASTM D 6433-11. – PO Box C700, West Conshohocken, PA 19428-2959, United States, 49.

Lacey, G., Thenoux, G., Rodriguez-Roa, F. (2008) Three-Dimensional Finite Element Model For Flexible Pavement Analyses Based On Field Modulus Measurements. The Arabian Journal for Science and Engineering, 33(1B.), 65-76.

Rafiroin, M. (1971). Essai dietude stotigues des consontes elastigues des motiring ronties. Revul Generale des Routes des Aerodromes, 467, 51–56.

Ryapuhin, V, Nechytaylo, N., Burlachka, V. (2011). Criteria for flexible pavement calculation. Proceedings of the 7th International Scientific Conference, Lithuania, 252 – 256.

Monismith, C., Deacon, J, Harvey, J. (2000). WesTrack: Performance models for Permanent Deformation and fatigue. Report to Nichols consulting engineers, pavement research center, university of California, Berkeley, 387.

Dorozhko, E., Ryapuhin, V., Makovyey, R. (2015) Design procedure by strength criteria of asphalt layers on a rigid base taking into account the simultaneous action of external loads and thermal stresses. Proceedings of the 9th International Scientific Conference. – Vilnius, Lithuania: Technika, 101-108.

Dorozhko, E.V. (2016). The improvement of the method of calculation of thin asphalt concrete layers on a rigid base. The dissertation on competition of a scientific degree of candidate of technical sciences. Kharkov, 280.

Zolotar, I., Nekrasov, V., Konovalov, S. (1977) Improving the reliability of highways. Moscow: Transport, 183.

Silyanov, V. Domke, E. (2008). Transport-operational qualities of highways and city streets. Moscow: Publishing Center "Academy", 352.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-23

Як цитувати

Дорожко, Є. В. (2017). ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ГЕОДЕЗИЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», (137), 38–40. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5061