АНАЛІЗ ВІДМОВ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ

Автор(и)

  • І.Е. Мартинов Український державний університет залізничного транспорту
  • Ю.Є. Калабухін Український державний університет залізничного транспорту
  • А.В. Труфанова Український державний університет залізничного транспорту
  • С.І. Мартинов Український державний університет залізничного транспорту

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-289-294

Ключові слова:

пасажирський вагон, безпека руху, надійність, відмова, електрообладнання, внутрішнє обладнання, системи життєзабезпечення

Анотація

В статті розглянуті результати дослідження технічного стану обладнання пасажирських вагонів філії "Пасажирська компанія" регіональної філії "Одеська залізниця" АТ «Укрзалізниця». Проаналізовані основні причини відмов та пошкоджень обладнання пасажирських вагонів на шляху прямування. Встановлено, що найчастіше пошкоджуються елементи внутрішнього обладнання, які забезпечують комфортне перебування пасажирів. Далі слідують системи опалення та водопостачання.

Біографії авторів

І.Е. Мартинов, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри інженерії вагонів та якості продукції

Ю.Є. Калабухін, Український державний університет залізничного транспорту

доктор технічних наук, професор кафедри "Маркетинг, комерційна діяльність та економічна теорія"

А.В. Труфанова, Український державний університет залізничного транспорту

кандидат технічних наук, доцент кафедри інженерії вагонів та якості продукції

С.І. Мартинов, Український державний університет залізничного транспорту

аспірант кафедри експлуатації та ремонту рухомого складу

Посилання

Samsonkin V. M., & Gudkov O. M. (2009). Osnovy reorhanizatsii pasazhyrskoho kompleksu zaliznychnoho transportu. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 25, 78-81.

Yezhov Yu. V., Pavlenko YU. S., Voytenko A. I., & Rechkalov V. S. (2018). Kapitalʹno-vidnovlyuvalʹnyy remont pasazhyrsʹkykh vahoniv lokomotyvnoyi tyahy yak zasib zabezpechennya zaliznytsʹ reykovym rukhomym skladom. Zbirnyk naukovykh prats "Reikovyi rukhomyi sklad", 17, 51-61.

Barash Yu. S. (2006). Stratehiya ratsionalʹnoho onovlennya pasazhyrsʹkoho vahonnoho parku v umovakh de-fitsytu investytsiy. Visnyk Dnipropetrovsʹkoho natsionalʹnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazaryana, 10, 130-140.

Loboyko L. M. (2006) Problemy i perspektivy passazhirskogo vagonostroyeniya v Ukraine. Zalíznichniy transport Ukraí̈ni. 3, 3-9.

Ostapyuk B. Ya. (2004) Prodovzhennya terminu ekspluatatsiyi pasazhyrsʹkykh vahoniv. Visnyk Dnipropetrovsʹkoho natsionalʹnoho universytetu zaliznychnoho transportu imeni akademika V. Lazaryana,. 4, 165-173.

Martinov I. E., Trufanova O. V., Pavlenko YU. S., & Serhiyenko M. O. (2018) Analiz tekhnichnoho stanu kuzoviv pasazhyrsʹkykh vahoniv. Visnyk Natsionalʹnoho tekhnichnoho universytetu "KHPI". Zbirnyk naukovykh pratsʹ. Seriya: Novi rishennya u suchasnykh, 45, 41-46.

Shykunov O. A, Reydemeyster O. H., & Anofriyev V. H., (2012) Doslidzhennya hranychnoho stanu pasazhyrsʹkykh vahoniv. Vahonnyy park, 12, 4-6.

Martynov I. E., Kalabukhin Yu. E., Trufanova A. V., & Martynov S. I. (2024) Analysis of stress state of passenger car bodies. Collection of scientific works of the State University of Infrastructure and Technologies series "Transport Systems and Technologies", 43, 110-120. DOI:10.32703/2617-9059-2024-43-9

Baykasoglu, C., Sunbuloglu, E., Bozdag, S. E., Aruk, F., Toprak, T., & Mugan, A. (2012, April). Numerical static and dynamic stress analysis on railway passenger and freight car models. In International Iron & Steel Symposium, 579–586.

Ashurkova, S. N., Kobishchanov, V. V., & Kolchina, E. V. (2017). Methods used to analyze the impact of passenger cars bodies design features on their stiffness and strength characteristics. Procedia Engineering, 206, 1623-1628. https://doi.org/10.1016/j.proeng.2017.10.68.

Wirawan, W. A., Wijaya, F. P., Atmaja, D. S., Rozaq, F., Bagaskara, A. S., & Pamungkas, F. P. (2023, March). Modelling and Structural Analysis of Tram Railway Vehicle Body with Finite Element Method. In International Conference on Railway and Transportation (ICORT 2022) (258-267). Atlantis Press. https://doi.org/10.2991/978-94-6463-126-5_

Baykasoglu C., Sunbuloglu E., & Bozdag E., (2011) Railway passenger car collision analysis and modifications for improved crashworthiness. Intern. J. of Crashworthiness. London, Vol. 16. Iss. 3.P. 319–329. doi: 10.1080/13588265.2011.566475,URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13588265.2011.566475.

Cascino, A., Meli, E., & Rindi, A. (2023). Dynamic size optimization approach to support railway carbody lightweight design process. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part F: Journal of Rail and Rapid Transit, 237(7), 871-881. https://doi.org/10.1177/09544097221140933.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Мартинов, І., Калабухін, Ю., Труфанова, А., & Мартинов, С. (2024). АНАЛІЗ ВІДМОВ ПАСАЖИРСЬКИХ ВАГОНІВ. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 6(187), 289–294. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-289-294

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають