ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ДВІЙНИКІВ НА ОСНОВІ GPT-3.5 У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • В.О. Дідок Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • М.П. Пан Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-8-11

Ключові слова:

цифрові двійники, штучний інтелект, GPT-3.5, інтерактивне навчання, персоналізація навчання, обробка природної мови

Анотація

У статті описано розробку інтерактивної веб-платформи для вивчення англійської мови на основі GPT-3.5. Платформа пропонує сервіси для вивчення лексики, граматики та практики мовлення через симуляцію співрозмовника. Розглянуто технічні аспекти, інтеграцію з GPT-3.5 і персоналізацію контенту. Використані технології: C#, HTML, CSS, JavaScript, Bootstrap. Наведено формулу для розрахунку використаних токенів та вартості запитів.

Біографії авторів

В.О. Дідок, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

здобувач вищої освіти 2-го курсу магістратури навчально-наукового інституту енергетичної, інформаційної та транспортної інфраструктури

М.П. Пан, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій

Посилання

Marron, L. (2023). Exploring the Potential of ChatGPT 3.5 in Higher Education: Benefits, Limitations, and Academic Integrity. In Handbook of Research on Redesigning Teaching,Learning, and Assessment in the Digital Era (pp. 1-24). DOI: 10.4018/978-1-6684-8292-6.ch017. Retrieved from https://www.igi-global.com/chapter/exploring-the-potential-of-chatgpt-35-in-higher-education/323557

Stojanov, A. (2023). Learning with ChatGPT 3.5 as a more knowledgeable other: an autoethnographic study. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 20, Article 35. DOI: 10.1186/s41239-023-00404-7. Retrieved from https://educationaltechnologyjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s41239-023-00404-7

Dempere, J., Modugu, K., Allam, H., & Ramasamy, L. K. (2023). The impact of ChatGPT on higher education. Frontiers in Education, 8. DOI: 10.3389/feduc.2023.1206936. Retrieved from https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2023.1206936/full.

OpenAI. (2023). GPT-3.5 Language Model Documentation. Retrieved from https://platform.openai.com/docs/models/gpt-3-5

Microsoft. (2023). ASP.NET Core MVC Documentation. Retrieved from https://learn.microsoft.com/en-us/aspnet/core/mvc/

OpenAI. (2023). OpenAI API Documentation. Retrieved from https://platform.openai.com/docs

Krasner, G. E., & Pope, S. T. (1988). A cookbook for using the model-view-controller user interface paradigm in Smalltalk-80. Journal of Object-Oriented Programming, 1(3), 26-49.

Bootstrap. (2023). Bootstrap 5 Documentation. Retrieved from https://getbootstrap.com/docs/

Mozilla Developer Network. (2023). JavaScript Documentation.Retrieved from https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/JavaScript

Mozilla Developer Network. (2023). CSS Documentation. Retrieved from https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

Дідок, В., & Пан, М. (2024). ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ДВІЙНИКІВ НА ОСНОВІ GPT-3.5 У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 6(187), 8–11. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-6-187-8-11