КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-6-173-189-194Ключові слова:
рухомий склад, автотранспортні засоби, перевезення вантажів, критерії вибору транспортного засобу, техніко-експлуатаційні властивості, техніко-економічна оцінкаАнотація
Основними напрямками аналізу при плануванні задачі з перевезення вантажу компанії є аналіз умов перевезення, аналіз кількості вантажу, вибір маршруту руху та складу рухомого складу. Напрями повинні задовольняти якісні характеристики перевезень: мінімальний час доставки вантажів, надійність перевезення - мінімізація ризиків несвоєчасної доставки вантажів, максимальна можливість провізної здатності транспортних засобів.
Посилання
Myhachov V.A. et al. (2011) Kryterii otsinky efektyvnosti rukhomoho skladu avtomobilnoho transportu. Svit transportu i tekhnolohichnykh mashyn. № 2, pp. 17-22.
Myhachov V.A. et al. (2008) Do pytannia otsinky efektyvnosti avtotransportnykh zasobiv. Problemy avtomobilno-dorozhnoho kompleksu: Zb. materialiv V Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii. Penza: PTU AS., pp. 50-52.
Myhachov V.A. et al. (2007) Kryterii ta otsinka efektyvnosti rukhomoho skladu avtomobilnoho transportu. Zb. materialiv Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii.- Volodymyr: VlHU, pp. 76-79.
Velmozhin A.B. et al. (2007) Vantazhni avtomobilni perevezennia: pidruchnyk dlia vnz. M .: Hariacha liniia - Telekom, 560 p.
Arinin I.M. et al. (2003) Tekhnichna ekspluatatsiia avtomobiliv. (Upravlinnia tekhnichnoiu hotovnistiu rukhomoho skladu): Navch. posibnyk. 2-s vyd., Dop. - Volodymyr: Vyd. VDU, 248 p.
Korchahin V.A. et al. (2007) Otsinka efektyvnosti inzhenernykh rishen. Lypetsk: LTU, 160 p.
Kostin I.M. et al. (2002) Tekhniko-ekonomichna otsinka avtomobiliv pry rozrobtsi. Naberezhni Chovny: Vyd. KamPI, 479 p.
Faskhiiev A. X. et al. (2002) Do optymizatsii parametriv vantazhnoho avtomobilia na etapi proektuvannia. Hruzovyk: № 1, pp. 47-50.
Faskhiiev Kh.A. et al. (2005) Konkurentospromozhnist avtomobiliv ta yikh ahrehativ. Nab. Chovny: Vyd. Kampo, 152 p.
Faskhiiev Kh.A. et al. (2001) Zabezpechennia konkurentospromozhnosti vantazhnykh avtomobiliv na etapi rozrobky. Naberezhni Chovny: Vyd. KamPI, 349 p.
Khasanov R.Kh. (2003) Osnovy tekhnichnoi ekspluatatsii avtomobiliv. Navchalnyi posibnyk. Orenburh: HOU ODU, 193 p.
Tsybulskyi A.I. (2008) Metodyka vyboru rukhomoho skladu avtomobilnoho transportu. Zbirnyk naukovykh prats PivnKavDTU. Seriia «Ekonomika». № 7, pp. 17 - 20.
Tatsenko O.V. (2022) Kryterii otsinky i vyboru avtotransportnykh zasobiv dlia transportnykh tekhnolohii. Tekhnichne zabezpechennia innovatsiinykh tekhnolohii v ahropromyslovomu kompleksi: Materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh. Melitopol: TDATU, pp. 170-173. Rezhym dostupu: https://bit.ly/3JByQZZ
Poliakov A. P., et al. (2011) Мetodyka vyboru rukhomoho skladu, marshrutu i hrafika perevezennia vantazhiv. NaukPratsi VNTU, vyp. 3.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).