МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ ТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2022-5-172-26-30Ключові слова:
маркетинг, туризм, готельно-ресторанна справаАнотація
В умовах високого ступеня комерціалізації та конкурентного середовища питання розвитку галузей туризму та готельно-ресторанного господарства мають розроблятися з урахуванням комплексного підходу до систематизації всіх елементів розвитку, також із врахуванням зовнішніх викликів. Відповідно для забезпечення ефективної роботи підприємств туризму та готельно-ресторанного господарства доцільно звернутися до питання реалізації маркетингових заходів.
Посилання
Barvinok, N. V. (2022) Peculiarities and importance of management of marketing activities of a tourist enterprise. Economic Horizons, (3(21), 21–31. https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.263553
The current state and development potential of the hospitality industry in Ukraine: coll. materials of the First All-Ukrainian of science - practice conf. (Kherson, April 23, 2021) / edited by Assoc. Morozova O.S. Kherson: KhDAEU, 2021. 327 p.
Khudaverdiyeva, V. (2022) Basic directions of transformation of marketing activity of tourist companies in conditions of reduction of tourist flow. International Science Journal of Management, Economics & Finance, 1(3), 2022, 14–33. Access mode: https://isg-journal.com/isjmef/article/view/49
Zbarsky V. K., Hrybova D.V. (2020) Modern directions of development of the tourism industry in Ukraine. Economy and state. No. 5. P. 28-31
Kalinichenko, S., Vlasenko, Т., Vitkovskyi, Yu., Hrybinyk, A. (2022) Formation of the assortment of services - the priority direction of the marketing activity of the tourist firm. Innovation and Sustainability, (2), 61–67. https://doi.org/10.31649/ins.2022.2.61.67
Barvinok N.V., Barvinok M.V. (2022) The role of innovative marketing technologies in the tourism industry. Business analytics in the management of foreign economic activity: Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference, March 17, 2022; arrange O.A. Ivashchenko. Kyiv: Interservice, P.68-63.
Pavlikha N. V., Tsymbalyuk I.O., Savchuk A.Yu., (2022) Sustainable development of tourism and recreation: modern challenges and prospects for Ukraine [Electronic resource]: monograph. - Electron. text., graph. data. Lutsk: Vezha-Druk, 211 p.
Faivishenko, D., Buchashka І. (2022) New potential of advertising products of domestic enterprises: opportunities of system Internet marketing. Modeling the Development of the Economic Systems, (2), 76–84. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-10
Official website of the World Tourism Organization. [Electronic resource] - Mode of access: https://www.unwto.org/
Official website of the Tourist Association of Ukraine. [Electronic resource] - Access mode: http://www.tau.org.ua/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).