ДОСЛІДЖЕННЯ ЛАТЕНТНОГО ПОПИТУ НА ПОСЛУГУ КРАУДШИПІНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ

Array

Автор(и)

  • О.В. Россолов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

електронна комерція, система доставки, краудшипінг, факторний аналіз.

Анотація

В статті представлено результати експериментального дослідження по визначенню латентного попиту на послугу краудшипінгу при доставці онлайн замовлень продуктів харчування з супермаркетів. Для визначення базових атрибутів латентного попиту застосовано факторний аналіз. Результати дослідження ґрунтуються на анкетуванні 250 осіб в місті Харків. Встановлено часові, просторові та екологічні атрибути як значущі, що необхідно враховувати при впровадженні сервісу краудшипінг.

Біографія автора

О.В. Россолов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри транспортних систем і логістики

Посилання

1. Grashuis, J., Skevas, T., & Segovia, M.S., 2020. Grocery Shopping Preferences during the COVID-19 Pandemic. Sustainability, 12, 5369. 10 p.
2. Hall, M.C., Prayag, G., Fieger, P., Dyason, D., 2020. Beyond panic buying: consumption displacement and COVID-19. Journal of Service Management, 16 p.
3. Zhang, W., Leng, X., Liu, S., 2020. Research on mobile impulse purchase intention in the perspective of system users during COVID-19. Personal and Ubiquitous Computing, 9 p.
4. Rossolov, A., Rossolova, H., Holguin-Veras, J., 2021. Online and In-Store Purchase Behavior: Shopping Channel Choice in a Developing Economy. Transportation, 37 p.
5. Gatta, V., Marcucci, E., Nigro, M., Serafini, S., 2019. Sustainable urban freight transport adopting public transport-based crowdshipping for B2C deliveries. European Transport Research Review, 11.13, 14 p.
6. Le, T.V., Ukkusuri, S.V., 2019. Crowd-shipping services for last mile delivery: Analysis from American survey data. Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, 1, 100008, 12 p.
7. Le, T.V., Ukkusuri, S.V., Xue, J., Van Woensel, T., 2021. Designing pricing and compensation schemes by integrating matching and routing models for crowd-shipping systems. Transportation Research Part E, 149, 102209, 20 p.
8. Wicaksono, S., Lin, X., Tavasszy, L.A., 2021. Market potential of bicycle crowdshipping: A two-sided acceptance analysis. Research in Transportation Business & Management, paper in press.
9. Atasoy, B., Glerum, A., Bierlaire, M., 2011. Mode choice with attitudinal latent class: a swiss case-study, Proceedings of the Second International Choice Modeling Conference, Leeds, UK.
10. Bolduc, D., Álvarez-Daziano, R. 2009. On Estimation of Hybrid Choice Models. In Choice Modelling: The State-of-the-Art and the State-of-Practice, Proceedings from the Inaugural International Choice Modelling Conference (S. Hess and A. Daly, eds.), Emerald Group Publishing, Bingley, United Kingdom, 30 p.
11. Bierlaire, M., 2018. Estimating choice models with latent variables with PandasBiogeme. Report TRANSP-OR 181227, Transport and Mobility Laboratory, Ecole Polytechnique F´ed´erale de Lausanne, 70 p.
12. Likert, R., 1932. A technique for the measurement of attitudes. Archives of psychology, 140, 1–55.
13. Kaiser, H.F., 1958. The Varimax Criterion for Analytic Rotation in Factor Analysis. Psychometrika, 23(3), 187–200.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-29

Як цитувати

Россолов, О. (2021). ДОСЛІДЖЕННЯ ЛАТЕНТНОГО ПОПИТУ НА ПОСЛУГУ КРАУДШИПІНГУ З ВИКОРИСТАННЯМ ФАКТОРНОГО АНАЛІЗУ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 3(163), 194–198. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5803