СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ РЕЖИМАМИ РОБОТИ ЕЛЕКТРОТЯГОВИХ МЕРЕЖ НА ОСНОВІ НЕЧІТКОГО ОПИСУ ЇХ СТАНУ
Array
Ключові слова:
управління режимами, експертна система, електротягові мережі, нечіткі моделі і методи, бази даних, енергозбереження.Анотація
Запропоновано підхід до реалізації енергозберігаючих технологій тягового електропостачання міського електротранспорту, що використовує нечіткі моделі і методи уявлення для аналізу і вибору управлінь. Розроблені принципи формування алгоритмів і наповнення баз даних і знань експертних систем і вирішені задачі забезпечення режимів енергозбереження в системах тягового електропостачання міського електротранспорту.
Посилання
2. Boose, J.H. (1986). Expertise transfer for expert system design. Elsevier. 12–14.
3. Reitman, J.S., Ruetwr, H.H. (1980). Organization revealed by recall orders and confirmed by pauses. Cognitive Psychology, 12.
4. Rutkovskaya, D., Pilinsky, M., Rutkovsky, L. (2013). Neural networks, genetic algorithms and fuzzy systems. Moskva. Hotline-Telecom, 384.
5. Skalozub, V.V. (2002). Models and methods for calculating the compromise-optimal modes of train movement System technologies: regional educational collection of scientific works. Dnipropetrovsk,. 3 (20), 137–146.
6. Dmitrienko, V.D., Zakovorotny, V.D. (2013). Modeling and optimization of diesel train traffic control processes. Kharkov. ed. center "NTMT", 248.
7. Muginshein, L.A., Ilyutovich, A.U., Yabko, I.A. (2012). Energooptimalnye metody management of the movement of trains. Moskva. Intext, 80.
8. Bondarenko, V.O., Domansky, I.V., Kostin, G. N. (2017). Analysis of energy efficiency of operating modes of electrical systems with traction loads. Electrotechnics and Electromechanics. 1, 54–62.
9. Skalozub, V.V., Skalozub, V.Vl. (2010). Development of the method of fuzzy statistical modeling and management in problems of economics. Bulletin of DNUZT, 31, 249–255.
10. Domanskiy, I.B. (2016). Fundamentals of energy efficiency of electrical systems with traction navantazhennymi: monograph NTU “KhPI”. Kharkiv: "Center for Information Transport of Ukraine", 224.
11. Skalozub, V.V., Ivanov, A.P. (2007). Train motion control based on fuzzy description of system states. "System technologies", 3(50).
12. Yagup, V., Yagup, K., Kovalova, Yu., Kharchenko, V., Besarab, T., Krasnov, O., Domanskii, I., Domanskii, V., Kostin, H., AbuGoukh, H.G. (2019). Analysis and optimization of the reactive power compensation modes in a power supply system. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3/5 (99), 13–22.
13. Khvorost, M.V., Domansky, I.V., Vasenko, V.O. (2020). Technology of exploitation of electric power systems with traction equipment on the basis of energy resources saving. Municipal economy of cities, 1(154), 16–27.
14. Khvorost, M.V., Domansky, I.V., Vasenko, V.O. (2020). Resource-saving technologies for the operation of the catenary as of urban electric transport. Lighting Engineering & Power Engineering, 58(2), 3–9.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).