ВІЗУАЛЬНА НАВІГАЦІЯ В ІНФРАСТРУКТУРІ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ МІСТА ХАРКОВА
Array
Ключові слова:
візуальна навігація, інфраструктура громадського транспорту, дизайн.Анотація
У статті розглянуті питання щодо необхідності розробки системи візуальної навігації в інфраструктурі громадського транспорту міста Харкова. Цей процес обумовлений збільшенням частки міських жителів, зростанням кількості громадського електротранспорту та запуском нових транспортних маршрутів. Аналіз деяких проєктів світового досвіду в області систем навігації та тенденцій розвитку громадського транспорту вказує на необхідність комплексного підходу в розробці візуальної навігації. Відокремлені та охарактеризовані певні складові, що можуть бути доцільними при формуванні комплексного дизайну подібної навігації для міста Харкова.
Посилання
2. Krizhanovskaya, N.Y. (2016). Principles of humanization of architectural and urban planning infrastructure in the largest cities of Ukraine (on the example of the city of Kharkiv). Kharkiv: O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv.
3. Is the future of electric vehicles? (2020). Official website IPO «Ecopartnership». Retrieved from: https://climate. ecopartnerstvo.by/ru/news/705
4. The new trolleybus route No. 50 connected the village of Pyatikhatki with Svoboda Square. Official website of the Kharkiv City Council, mayor, executive committee. Retrieved from: https://www.city.kharkov.ua/ru/news/-47123.html
5. Transport systems in 24 cities around the world: ingredients for success (2018). Official website «McKinsley & Company». Retrieved from: https://clck.ru/GCquA
6. Transport for London. Official website «TFL». Retrieved from https://tfl.gov.uk/
7. About the enterprise. Official website Communal Enterprise Retrieved from: https://www.metro.kharkov.ua/
8. Reitor, K. (2017). About the essence of navigation. Glonass Herald. 3(34). Retrieved from: http://vestnik-glonass.ru/stati/o-sushchnosti-navigatsii/
9. Bhaskaran, L. (2006). Anatomy of design: advertising, books, newspapers, magazines. Moscow: Astrel.
10. Berger, K.M. (2005). Guiding signs. Design of graphic navigation systems. Moscow: RIP-holding.
11. Gibson, D. (2016). The Wayfinding Handbook. Information Design for Public Place. New York: Princeton Architectural Press.
12. Bekishev, M.A. (2011). Historiography of visual systems of orientation in space. «Izvestia of The Herzen State Pedagogical University of Russia». (127). Retrieved from: http://cyberleninka.ru/article/n/istoriografiya-vizualnyh-sistem-orientirovaniya-v-prostranstve.pdf
13. Dobritsyna, I.A. (1988). Environmental aspects of the formation of visual communication systems for the city. VNIITE Proceedings. Series «Technical aesthetics», Design and the city. (57), 75–92.
14. Votinov, М.А. (2015). Renovation and humanization of public spaces in the urban environment. O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv.
15. Bath. Heritage city, contemporary information system. Official website «fwdesign». Retrieved from: https://www.fwdesign.com/bath
16. City of Bath Information System. Official website «SEGD». Retrieved from: https://segd.org/city-bath-information-system-0
17. On-street signage system. Official website Bristol Legible City. Retrieved from: https://www.bristollegiblecity.info/ portfolio-items/on-street-signage-system/
18. A presentation of the concept and work in progress on Bristol Legible City. Official website CityID. Retrieved from:
http://www.cityid.com/assets/publications/ bristol_ you_are _here_city_id.pdf
19. Yellow Book. A prototype wayfinding system for London. Official website Transport for London. Retrieved from: https://content.tfl.gov.uk/ll-yellow-book.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).