ПОРІВНЯЛЬНИЙ СИЛОВИЙ РОЗРАХУНОК ПОЗДОВЖНЬОЇ БАЛКИ ВІЗКА ГОЛОВНОГО ВАГОНА МЕТРОПОЛІТЕНУ ПРИ ДІЇ ПО СЕРЕДИНІ НА БАЛКУ РІВНОМІРНО РОЗПОДІЛЕНОГО НАВАНТАЖЕННЯ

Array

Автор(и)

  • О.М. Кузнєцов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • О.О. Чупринін Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Т.О. Супрун Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Д.М. Бабаєв Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

ресурсозбереження, балка, несуча здатність, допустимі напруження, граничний стан.

Анотація

Стаття присвячена розкриттю ресурсозберігаючого резерву міцності поздовжньої балки візка головного вагону складу метропо по несучій здатності при дії по середині на балку рівномірно розподіленого силового навантаження. Проведений порівняльний силовий розрахунок балки по допустимим напруженням і по граничному стану. Надана кількісна оцінка цьому резерву.

Біографії авторів

О.М. Кузнєцов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри теоретичної і будівельної механіки

О.О. Чупринін, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри теоретичної і будівельної механіки

Т.О. Супрун, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, асистент кафедри теоретичної і будівельної механіки

Д.М. Бабаєв, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

студент

Посилання

1. Kovalko M.P & Denisiuk S.P. (1998). Energy saving is a priority direction of Ukraine's state policy. In. А.К. Shidlovskiy (Ed.). Кyiv : UEZ, 506 p.
2. Volkov, B.N. (1991). Basics of resource saving in mechanical engineering. Lviv.: Politekhnika, 180 p.
3. Daleka, V.Kh. (2004). Resource management projects for urban electric transport. Project management and production development : collected papers. Luhansk : SNU іm. V. Dalia, No. 3(11), 34–40.
4. Skurikhin, V.І. (2011). Wear characteristics of parts on urban electric transport. Municipal economy of cities : collected papers. Kharkov : HNAGH, 97, 260–264.
5. Skurikhin V.І. & Daleka V.Kh. (2011). Features of wear of the elements of rolling stock of electric transport. Municipal economy of cities : collected papers. Kharkov : HNAGH, 101, 316–321.
6. Skurikhin V.І., Daleka V.Kh. & Novikov E.V. (2008). Optimization of the choice of wheel and motor blocks of subway cars. Municipal economy of cities : collected papers. Kharkov: HNAGH, 84, 276–282.
7. Shavkun V.М. & Kulahin V.Iu. (2006). Ways to increase the resource saving in the operation of rolling stock of electric transport. Second All-Ukrainian Scientific and Practical Conference "Problems and Prospects of Energy and Resource Saving of Housing and Communal Services". Alushta : AR Krym, 161–163.
8. Zubenko D., Kuznetzov A., Linkov V., Petrenko O. & Katsy L. (2017). Development of methods for improving the energy and mechanical performance of the tram from the introduction of new tram crossings. Scientific Journal «Science Rise», Vol. 1/2(30), 15–20.
9. Kuznetzov А & Zubenko D. (2016). Designing intelligent systems management transport enterprises entropy approach. «EURЕKA: Physical Sciences and Engineering», Тallinn, Vol. 1(2), No. 1, 49–54.
10. Reinecke M. & Jelinski M. (2001). Anlagen zur Erkennenung unrunder Eisenbanhräder. ZEV+DIE Glasers Annalen, Vol. 125, No. 12, 551–555.
11. Judge, T. (2008). Remote monitoring of the technical state. Railway Age, 8, 33–36.
12. Bennet, S. (2000). Berlin S-Bahn Draws Up 10-Year Investment Plan. International Railway Journal, 40(7), 37–39.
13. Dodgson, M. (2000). The management of technological innovation : An international and strategic approach. Oxford : Oxford University Press, 272 p.
14. Kuznetzov A., Skurikhin V. & Shavkun V. (2018). Investigation of resource- saving reserve of strength characteristics of longitudinal trolley of trolley wagon metropolitena. «EURЕKA: Physical Sciences and Engineering», Vol. 1(14), No. 1, 19–28.
15. Kuznetzov A., Rubanenko A., Hrenov A., Rafalski E. Reserve of bearing capacity of alongitudinal beam of the carriage of the car at action of evenly distributed loading. // Municipal utilities. Scientific and technical Sat Ton 1, Vip. 154. – K. Technique. 2020. – p. 50–56.
16. Shutenko L.N, Zasyadko N.А. & Chuprynin A.A. (2007). Fundamentals of the theory of elasticity and plasticity: student manual. Kharkov : HNAGH, 135 p.
17. Pysarenko H.S., Kvitka О.L. & Umanskyi Е.S. (1993). Material resistance: textbook. In H.S. Pysarenko (Ed.). Кyiv : High school, 655 p.
18. Bazhenov V.A., Perelmuter A.V. & Shyshov O.V. (2009). Construction mechanics. Computer technology : textbook. Кyiv : Каrаvеlа, 696 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-26

Як цитувати

Кузнєцов, О., Чупринін, О., Супрун, Т., & Бабаєв, Д. (2021). ПОРІВНЯЛЬНИЙ СИЛОВИЙ РОЗРАХУНОК ПОЗДОВЖНЬОЇ БАЛКИ ВІЗКА ГОЛОВНОГО ВАГОНА МЕТРОПОЛІТЕНУ ПРИ ДІЇ ПО СЕРЕДИНІ НА БАЛКУ РІВНОМІРНО РОЗПОДІЛЕНОГО НАВАНТАЖЕННЯ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 1(161), 169–175. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5731