ФОРМАЛІЗАЦІЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ ПОКАЗНИКАМИ РІВНЯ ЗАПОВНЕННЯ МІСЬКИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
Array
Ключові слова:
міський пасажирський транспорт, пасажирські перевезення, пасажиромісткість, транспортного засобу, рівень заповнення салону, коефіцієнт використання пасажиромісткостіАнотація
У статті представлено розрахункові залежності взаємозв’язку між показниками рівня заповнення салону міського пасажирського транспортного засобу. Встановлено, що взаємозв’язок між розглянутими показниками цілком визначається такими параметрами як питома вага кількості місць для проїзду пасажирів сидячі у номінальній пасажиромісткості транспортного засобу та нормативною щільністю заповнення за якої визначено його номінальну місткість.
Посилання
2. Li, Z., Hensher, D. A. (2013). Crowding in public transport: a review of objective and subjective measures. Journal of Public Transportation, 16 (2), 107 – 134.
3. Qin, F. (2014). Investigating the in-vehicle crowding cost functions for public transit modes. Mathematical Problems in Engineering, 2014, 1-13.
4. Shen, X., Feng, S., Li, Z., Hu, B. (2016). Analysis of bus passenger comfort perception based on passenger load factor and in-vehicle time. SpringerPlus, 5 (1), 1-10.
5. Vovsha, P., Marcelo, G. S. O., William, D. (2014). Statistical analysis of transit user preferences including in-vehicle crowding and service reliability. In TRB 2014 annual meeting, 1 – 20.
6. Cats, O., Hartl, M. (2016). Modelling public transport on‐board congestion: comparing schedule‐based and agent‐based assignment approaches and their implications. Journal of Advanced Transportation, 50(6), 1209-1224.
7. Tirachini, A., Hensher, D. A., Rose, J. M. (2013). Crowding in public transport systems: effects on users, operation and implications for the estimation of demand. Transportation research part A: policy and practice, 53, 36-52.
8. Tirachini, A., Hurtubia, R., Dekker, T., Daziano, R. A. (2017). Estimation of crowding discomfort in public transport: results from Santiago de Chile. Transportation Research Part A: Policy and Practice, 103, 311-326.
9. Gulev, N. U. (1993) The choice of a rational number of buses on the urban routes, taking into account the influence of the human factor: dis. ... cand. tech. sciences, 174.
10. Dolya, V. K. (2010) Passenger transportation, 504.
11. Ponkratov, D. P. et al. (2019) Comparative analysis of carrying crowding rate indicators for urban passenger vehicles. Municipal economy of cities, 6 (152), 196-203.
12. Ponkratov, D., Davidich, N. (2019) Differentiated guidance for in-vehicle crowding limitation in urban bus services. Municipal economy of cities, 1 (147), 46-53.
13. Ponkratov, D. P., Dolya, K. V. (2017) The system of restrictions on the parameters of passenger transportation by public transport. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic": a collection of scientific works, 866, 216-220.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).