ВИЗНАЧЕННЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЗМІН ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Array

Автор(и)

  • O. Dolia Kharkiv National University of Radio Electronics
  • K. Dolia O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv

Ключові слова:

транспортна система, маршрут міжміського пасажирського транспорту, базові параметри перевезень, ефективність, модель

Анотація

Доведено, що при зміні параметрів розподілу пасажиропотоків між автомобільною та залізничною маршрутними мережами кількісні значення середньої довжини маршрутної та середньої мережної дальності їздки змінюються менше ніж на 0,01%, а коефіцієнт перерсаджуваності залишається незмінним. Визначено, що зміна швидкості маршрутної їздки є таким фактором який не впливає на кількісні значення кількості пересувань у мережі, коефіцієнту перерсаджуваності, середньої дальності маршрутної їздки. Одночасно доведено існування поліномної залежності середньосистемного коефіцієнт використання пасажиромісткості та кількості автобусів від швидкості маршрутної/мережної їздок. Функції перерозподілу обсягів перевезень відносно будь-якого маршруту різних видів транспорту, при сталій загальній кількості пересувань, обумовлює збільшення кількості перевезених пасажирів, транспортної роботи маршрутної мережі, середньосистемного коефіцієнту заповнення салону, кількості транспортних засобів.

Біографії авторів

O. Dolia, Kharkiv National University of Radio Electronics

Ph.D., Associate Professor

K. Dolia, O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv

Ph.D., Associate Professor

Посилання

Dolya, C. V. (2017). Gravity Model Formalization for Parameter Calculation of Intercity Passenger Transport Cor-respondence. SCIENCE & TECHNIQUE, 16(5), 437-443.

Dolia, K., Davidich, Y., Dolia, O., Lyfenko, S., & Uhodnikova, O. (2017). Modeling of polygons of maximum passenger route transport accessibility by the example of the transport system of Ukraine. Technology audit and production reserves, 6(2 (38)), 28-33.

Kostiantyn, D. (2017). Variativity of the Transport System at Intercity Passenger Transport from the Demand. Int-ernational Journal of Data Science and Analysis, 3(6), 77.

Dolya, C., Lyfenko, S., Nesterenko, S., & Vyatkin, K. (2017). Influence of features of the transport network pattern on the haul cycle length between its nodes on the example of the transport network of Ukraine. Technology audit and production reserves, 5(2 (37)), 54-58.

Dolya, C. (2017). Modeling of intercity passenger transportation system. Technology audit and production res-erves, (2 (2)), 37-43. Retrieved from DOI : 10.15587/2312-8372.2017.100465

Dolya, C. (2017). Modeling of passenger transport correspondence between regional centers in Ukraine. Tec-hnology audit and production reserves, 1(2 (33)), 44-48.

Galkin, A., Dolia, C., & Davidich, N. (2017). The Role of Consumers in Logistics Systems. Transportation Research Procedia, 27, 1187-1194. Retrieved from DOI : 10.1016/j.trpro.2017.12.010

Kostiantyn, D., Olena, D., Sergey, L., & Anastasiia, B. (2018). Management of Freight Transport Projects in Cities in Assessing Their Effectiveness. Software Engineering, 6(2), 63. Retrieved from DOI: 10.11648/j.se.20180602.15

Galkin, A., & Dolya, C. (2017). Influencing financial flows on logistics technology solutions (case study on transportation mode selection). Prace Naukowe Politechniki Warszawskiej. Transport.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-03

Як цитувати

Dolia, O., & Dolia, K. (2020). ВИЗНАЧЕННЯ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЗМІН ПАРАМЕТРІВ СИСТЕМИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 1(154), 138–142. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5544