РЕЗЕРВ НЕСУЧОЇ ЗДАТНОСТІ ПОЗДОВЖНЬОЇ БАЛКИ ВІЗКА ВАГОНУ ПРИ ДІЇ РІВНОМІРНО РОЗПОДІЛЕНОГО НАВАТАЖЕННЯ
Array
Ключові слова:
ресурсозбереження, балка, несуча здатність, допустимі напруження, граничний станАнотація
Стаття присвячена розкриттю ресурсозберігаючого резерву міцності повздовжньої балки при дії рівномірно розподіленого силового навантаження візка головного вагону складу метро по несучій здатності. Проведений порівняльний силовий розрахунок балки по допустимим напруженням і по граничному стану. Надана кількісна оцінка цим резервам.
Посилання
Kovalko, M. P & Denisiuk, S. P. (1998). Energy saving is a priority direction of Ukraine's state policy. In. А. К. Shidlovskiy (Ed.). Кyiv : UEZ, 506.
Volkov, B. N. (1991). Basics of resource saving in mechanical engineering. Lviv.: Politekhnika, 180.
Daleka, V. Kh. (2004). Resource management projects for urban electric transport. Project management and production development : collected papers. Luhansk : SNU іm. V. Dalia, 3(11), 34 – 40.
Skurikhin, V. І. (2011). Wear characteristics of parts on urban electric transport. Municipal economy of cities : collected papers. Kharkov : HNAGH, 97, 260 – 264.
Skurikhin, V. І. & Daleka, V. Kh. (2011). Features of wear of the elements of rolling stock of electric transport. Municipal economy of cities : collected papers. Kharkov : HNAGH, 101, 316 –321.
Skurikhin, V. І., Daleka, V. Kh. & Novikov, E. V. (2008). Optimization of the choice of wheel and motor blocks of subway cars. Municipal economy of cities : collected papers. Kharkov: HNAGH, 84, 276 – 282.
Shavkun, V. М. & Kulahin, V. Iu.(2006). Ways to increase the resource saving in the operation of rolling stock of electric transport. Second All-Ukrainian Scientific and Practical Conference "Problems and Prospects of Energy and Resource Saving of Housing and Communal Services". Alushta : AR Krym, 161 – 163.
Zubenko, D., Kuznetzov, A., Linkov, V., Petrenko, O. & Katsy, L. (2017). Development of methods for improving the energy and mechanical performance of the tram from the introduction of new tram crossings. Scientific Journal «Science Rise», 1/2(30), 15-20.
Kuznetzov, А & Zubenko, D. (2016). Designing intelligent systems management transport enterprises entropy approach. «EURЕKA: Physical Sciences and Engineering», Тallinn, 1(2), 1, 49-54.
Reinecke, M. & Jelinski, M. (2001). Anlagen zur Erkennenung unrunder Eisenbanhräder. ZEV+DIE Glasers Annalen, 125, 12, 551 – 555.
Judge, T. (2008). Remote monitoring of the technical state. Railway Age, 8, 33 – 36.
Bennet, S. (2000). Berlin S-Bahn Draws Up 10-Year Investment Plan. International Railway Journal, 40(7), 37 – 39.
Dodgson, M. (2000). The management of technological innovation : An international and strategic approach. Oxford : Oxford University Press, 272.
Kuznetzov, A., Skurikhin, V. & Shavkun, V. (2018). Investigation of resource- saving reserve of strength characteristics of longitudinal trolley of trolley wagon metropolitena. «EURЕKA: Physical Sciences and Engineering», 1(14), 1, 19 -28.
Shutenko, L. N, Zasyadko, N. А. & Chuprynin, A. A. (2007). Fundamentals of the theory of elasticity and plasticity: student manual. Kharkov : HNAGH, 135.
Pysarenko, H. S., Kvitka, О. L. & Umanskyi, Е. S. (1993). Material resistance: textbook. In H. S. Pysarenko (Ed.). Кyiv : High school, 655.
Bazhenov, V. A., Perelmuter, A. V. & Shyshov, O. V. (2009). Construction mechanics. Computer technology : textbook. Кyiv : Каrаvеlа, 696.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).