ПЕРЕХІДНІ ПРОЦЕСИ В ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНІЙ ТРАНСМІСІЇ З ПРУЖНО-ЕЛАСТИЧНОЮ МУФТОЮ

Array

Автор(и)

  • B. Kindratskyy Lviv Polytechnic National University
  • R. Litvin Lviv Polytechnic National University

Ключові слова:

асинхронний електродвигун, динамічна модель, математична модель, симуляційна модель, крутний момент

Анотація

У статті проаналізовано вплив пружно-еластичної муфти на коливальні процеси в електромеханічній трансмісії у період розгону. Розроблена динамічна, математична та симуляційна моделі електромеханічної трансмісії, остання з яких реалізована у програмному середовищі MatLab Simulink. В момент пуску і при роботі асинхронного електродвигуна досліджено зміну кутової швидкості зведених мас електромеханічної трансмісії з та без пружно-еластичної муфти, зміну крутного моменту в ланках трансмісії та пружно-еластичній муфті і електромагнітного моменту двигуна.

Біографії авторів

B. Kindratskyy, Lviv Polytechnic National University

Doctor of Technical Sciences, Professor

R. Litvin, Lviv Polytechnic National University

assistant

Посилання

Smyrnov, O.P. (2014). Perspective directions of develop-ment of modern automotive industry. Bulletin of the National Technical University "KPI". Series: Automotive and Tractor construction, 9(1052), 61-65.

Kindratskyy, B.I., & Litvin, R.H. (2019). Oscillation Processes in a Transmission with a Dual-Mass Flywheel while Moving a Car from Rest. “Ukrainian Journal of Mechanical Engineering and Materials Science”, 5(1), 93–104. https://doi.org/10.23939/ujmems2019.01.093

Lei Chen, Xiao Zhang, Zhengfeng Yan, & Rong Zeng (2019). Matching Model of Dual Mass Flywheel and Power Transmission Based on the Structural Sensitivity Analysis Method. “Journal Symmetry”, 11(2), 29. https://doi.org/10.3390/sym11020187

Liupeng, He & Xia, Changgao & Chen, Sida & Guo, Jiwei & Liu, Yi. (2019). Parametric Investigation of Dual-Mass Flywheel Based on Driveline Start-Up Torsional Vibration Control. Shock and Vibration. 1-12. https://doi.org/10.1155/2019/3171698

Chaban, A.V. (2007). Mathematical modeling of oscillatory processes in electromechanical systems. Lviv: Taras Soroka Publishing House, 312.

Kochetkov, V.P., Kurochkin, N.S., & Tsuhlenok, N.V. (2013). The study of the dynamics of an asynchronous motor. Bulletin of the Krasnoyarsk State Agrarian University, № 7, 248-254.

Selifonov, V.V., & Nguen, H.T. (2011). Choice of ways to reduce dynamic loads in a mechanical transmission of a car with a hybrid powertrain by starting an internal combustion engine on the move. Mechanical engineering and computer technology, № 1, 10.

Selifonov, V.V., & Nguen, H.T. (2011). Development of a dynamic model of a mechanical transmission of a car with a hybrid powertrain of parallel type. Mechanical engineering and computer technology, № 1, 8.

Semyonov, A.S. (2014). Modeling the asynchronous motor operating modes in the software package MatLab. Bulletin of the Northeast Federal University. M.K. Ammosova, 11(1), 51-59.

Selifonov, V.V., & Nguen, H.T. (2010). Investigation of the influence of structural parameters on dynamic loads in a mechanical transmission of a car with hybrid powertrain (HP). News of Moscow State Technical University “MAMI”, № 2, 76-79.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-03

Як цитувати

Kindratskyy, B., & Litvin, R. (2020). ПЕРЕХІДНІ ПРОЦЕСИ В ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНІЙ ТРАНСМІСІЇ З ПРУЖНО-ЕЛАСТИЧНОЮ МУФТОЮ : Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 1(154), 44–49. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5530