ПЕРЕХІДНІ ПРОЦЕСИ В ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНІЙ ТРАНСМІСІЇ З ПРУЖНО-ЕЛАСТИЧНОЮ МУФТОЮ
Array
Ключові слова:
асинхронний електродвигун, динамічна модель, математична модель, симуляційна модель, крутний моментАнотація
У статті проаналізовано вплив пружно-еластичної муфти на коливальні процеси в електромеханічній трансмісії у період розгону. Розроблена динамічна, математична та симуляційна моделі електромеханічної трансмісії, остання з яких реалізована у програмному середовищі MatLab Simulink. В момент пуску і при роботі асинхронного електродвигуна досліджено зміну кутової швидкості зведених мас електромеханічної трансмісії з та без пружно-еластичної муфти, зміну крутного моменту в ланках трансмісії та пружно-еластичній муфті і електромагнітного моменту двигуна.
Посилання
Smyrnov, O.P. (2014). Perspective directions of develop-ment of modern automotive industry. Bulletin of the National Technical University "KPI". Series: Automotive and Tractor construction, 9(1052), 61-65.
Kindratskyy, B.I., & Litvin, R.H. (2019). Oscillation Processes in a Transmission with a Dual-Mass Flywheel while Moving a Car from Rest. “Ukrainian Journal of Mechanical Engineering and Materials Science”, 5(1), 93–104. https://doi.org/10.23939/ujmems2019.01.093
Lei Chen, Xiao Zhang, Zhengfeng Yan, & Rong Zeng (2019). Matching Model of Dual Mass Flywheel and Power Transmission Based on the Structural Sensitivity Analysis Method. “Journal Symmetry”, 11(2), 29. https://doi.org/10.3390/sym11020187
Liupeng, He & Xia, Changgao & Chen, Sida & Guo, Jiwei & Liu, Yi. (2019). Parametric Investigation of Dual-Mass Flywheel Based on Driveline Start-Up Torsional Vibration Control. Shock and Vibration. 1-12. https://doi.org/10.1155/2019/3171698
Chaban, A.V. (2007). Mathematical modeling of oscillatory processes in electromechanical systems. Lviv: Taras Soroka Publishing House, 312.
Kochetkov, V.P., Kurochkin, N.S., & Tsuhlenok, N.V. (2013). The study of the dynamics of an asynchronous motor. Bulletin of the Krasnoyarsk State Agrarian University, № 7, 248-254.
Selifonov, V.V., & Nguen, H.T. (2011). Choice of ways to reduce dynamic loads in a mechanical transmission of a car with a hybrid powertrain by starting an internal combustion engine on the move. Mechanical engineering and computer technology, № 1, 10.
Selifonov, V.V., & Nguen, H.T. (2011). Development of a dynamic model of a mechanical transmission of a car with a hybrid powertrain of parallel type. Mechanical engineering and computer technology, № 1, 8.
Semyonov, A.S. (2014). Modeling the asynchronous motor operating modes in the software package MatLab. Bulletin of the Northeast Federal University. M.K. Ammosova, 11(1), 51-59.
Selifonov, V.V., & Nguen, H.T. (2010). Investigation of the influence of structural parameters on dynamic loads in a mechanical transmission of a car with hybrid powertrain (HP). News of Moscow State Technical University “MAMI”, № 2, 76-79.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).