ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТЯГОВИХ ПІДСТАНЦІЙ

Array

Автор(и)

  • O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv
  • O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv

Ключові слова:

зовнішнє електропостачання, тягові підстанції, електричні мережі, режими роботи енергосистем

Анотація

На основі аналізу класичних схем живлення тягових підстанцій залізниць та міського електротранспорту від енергосистем розроблені концептуальні напрями розвитку електричних мереж зовнішнього електропостачання тягових підстанцій в умовах ринкової економіки і нормативних вимог електроенергетики України, які дозволяють забезпечити енергозберігаючі режими їх роботи. На основі системного аналізу внутрішніх та зарубіжних систем електропостачання тягового транспорту залізниць та електротранспорту великих міст обґрунтована та запропонована концепція їх розвитку шляхом збільшення напруги живлення тягових підстанцій та мінімізації перетоку потужностей та втрат енергії, що забезпечує ресурс та економію енергії.

Пропонується синхронізувати інвестиційні програми структур, що входять до АТ «Укрзалізниця» та комунальних служб відповідно до їх технологічних показників, а також за критеріями енергоефективності та якості енергопостачання з аналогічними інвестиційними програмами зовнішнього енергопостаччання. Для зменшення втрат енергії пропонується: реалізація раціонального графіку руху поїздів та глибоких входів високої напруги з перспективою переходу до власних розподільних мереж 110 кВ, модернізація та оснащення сучасного електричного обладнання та інфраструктури рухомого складу головного та перспективного напрямку залізниць.

Необхідність розширення трамвайних і тролейбусних ліній та модернізації пристроїв електропостачання з точки зору енергозбереження потребує нових технологій проектування, будівництва та експлуатації об'єктів комунального підприємства «Міскелектротранссервіс». Такі технології впроваджені підприємством «ДАК-Енергетика» у виробництві сучасного електрообладнання комунального підприємства «Міскелектротранссервіс».

Найважливішими завданнями є вдосконалення стаціонарних і пересувних підстанцій та інших лінійних засобів тягового електропостачання шляхом комплектації функціональних модульних блоків сучасними розподільними пристроями з цифровим релейним захистом та діагностикою тягових мереж; локальне та дистанційне управління пристроями розподільних пристроїв, а також діагностика комутаторів та самодіагностика.

Біографії авторів

, O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv

Doctor of Technical Sciences, Associate Professor

, O.M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv

senior lecturer

Посилання

Kornienko, V.V., Kotelnikov, A.V., Domanskiy, V.T. (2004) Electrification of railways. Global trends and perspectives (Analytical review). Kyiv: Transport of Ukraine, 196.

Electric power systems in examples and illustrations. (1983) Edited by Venikov, V.A. Мoskva. Energyatomizdat. 456.

Pelice, R. (1982) Energy system. Moskva. Vissh.sch. 568.

Shidlovskiy, A.K., Kuznetsov, V.G., Nikolaenko, V.G. (1987) Optimization of asymmetric modes of power supply systems. Kyiv. Naukova dumka. 174.

Domanskiy, I.V. (2016) Fundamentals of energy efficiency of electric systems with traction loads: monograph NTU „KPІ”. Kharkiv: «Center for Transport Information of Ukraine» 224.

Domanskiy, V.T., Domanskiy, V.V., Domanskiy, I.V. (2013) Improving the energy efficiency of traction power supply systems and power supply lines. Journal RGUPS, 2. 17–27.

Domanskiy, I.V. (2013) System analysis of external power supply of railways traction substations. Electrical engineering and electromechanics, 3. 54–63.

Domanskiy, V.T., Kornienko, V.V. (2015) Reactive power compensation in traction power supply systems of alternating current (reality and prospect of energy saving). Railway transport in Ukraine, 2. 21–31.

Tuttas Ch. (2002) Active AC reverse traction. Railways of the world, 2. 38–43.

Vennegeerts H. (2003) Parallel laying of high-voltage three-phase traction lines. Elektrische Bahnen. № 4. 100–104.

Levermann-Vollmer D. (2003) First use of traction system in Germany 2×15 kV, 16,7 Hz. Elektrische Bahnen, 4/5. 172–176.

Domanskiy, I.V. (2014) Prospects for the development of the fuel and energy complex of Ukraine and ensuring the energy security of the transportation process. Lokomotiv-inform, 1. 49–52.

Domanskiy, I.V. (2014) System analysis of the state and prospects of providing energy resources of the railway transport of Ukraine. Railway transport in Ukraine, 6. 50–56.

Yamashita, C. (2006) Fatigue Properties of PHC Contact Wire. Annual Meeting Record , 5, I.E.E. Japan, 245 – 246. (in Japanese).

Shimizu M., Kobayashi T. (2007) Development of Transition Structures between Overhead Rigid Conductor Line and Catenary-Type Contact Line. RTRI Report, 21, 10, 29–34. (in Japanese).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-03

Як цитувати

, & . (2020). ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ ТЯГОВИХ ПІДСТАНЦІЙ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 1(154), 8–15. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5524

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають