ЗАСТОСУВАННЯ ШИРОТНО-ІМПУЛЬСНОЇ МОДУЛЯЦІЇ У РЕГУЛЮВАННІ СТРУМУ ДВИГУНІВ ПІД ЧАС БУКСУВАННЯ ТРАМВАЮ
Array
Ключові слова:
протибуксувальний пристрій, регулювання струму двигунів, широтно-імпульсна модуляція.Анотація
В представленій статті пропонується пристрій для припинення буксування, робота якого заснована на регулюванні струму обмотки збудження з метою змінювання електромеханічної характеристики на більш жорстку. Перехід на більш жорстку характеристику виконується шляхом застосування паралельної схеми з’єднання двигунів та регулювання струму за допомогою широтно-імпульсної модуляції.
З цією метою в схему включено модуль керування, до якого надходять сигнали з датчиків струму та напруги для оцінювання швидкості та інтенсивності буксування.
Посилання
Gallardo-Hernandez, E.A., Lewis, R. (2008). Twin disc assessment of wheel / rail adhesion. Wear. No 265 (9-10). Р. 1309-1316.
Seyedtabaii, S., Velayati, A. (2019) Adaptive optimal slip ratio estimator for effective braking on a non-uniform condition road Automatika. 60(4). Р. 413-421.
Soomro Z. A. (2015). Computation of slip analysis to detect adhesion for the protec tion of rail vehicle derailment. Journal of Applied and Computational Mechanics. No 3. Pp. 145-151.
Lhomme-Desages D., Grand Ch., Guinot J-C. (2007). Trajectory Control of a Four-Wheel Skid-Steering Vehicle over Soft Terrain using a Physical Interaction Model. IEEE International Conference on Robotics and Automation Roma, Italy. Рp. 1164-1169.
Han K., Choi M., Lee B., Choi S. B. (2018). Development of a Traction Control System Using a Special Type of Sliding Mode Controller for Hybrid 4WD Vehicles. IEEE Tran. Vehicular technology. Pp. 264-274.
Gursky N.N., Slabko Yu.I., Furunzhiev R.I. (2009). The theoretical basis of anti-lock and anti-slip systems of the new generation. Bulletin of BNTU. № 3. Рр. 46-49.
Gavrilović В., Bundalo Z., Vukadinovic R. (2009). Тhe railway vehicles of «serbian railways» with wheel slip control. Mechanics Transport: аcademic journal. No 3. Рp. 1-9.
Mousavi A., Davaie Markaz A. H.i, Saleh Masoudi. (2017). Сomparison of Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Pulse Width Modulation Control With Common Model-Based Nonlinear Controllers for Slip Control in Antilock Braking Systems. Article in Journal of Dynamic Systems Measurement and Control. No 140(1).
Mousavi A., Markazi A., Masoudi S. (2017). Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Control of Wheel Slide Protection Device for ER24PC Locomotive. Latin American Journal of Solids and Structures. No 14. Рp. 2019-2045.
Rajkamal, R., Karthi, A. (2017). Analysis of PWM techniques for inverters driving AC motors. Pertanika Journal of Science and Technology. 25(4), Р. 1211-1222.
Ganthia, B.P., Rana, P.K., Pattanaik, S.A., Rout, K., Mohanty, S. (2016) Space vector pulse width modulation fed direct torque control of induction motor drive using MATLAB-Simulink IET Conference Publications, (CP739).
Protsenko D. P. (2009). System of detection of slipping of wheel pairs of the tram. Municipal economy of cities, 90, 427–430.
Smirny M. F., Mogila V. I., Gorbunov M. I., Kovtunets M. V. (2017). Device for detection of slipping and using the wheels of a rail vehicle. Patent Of Ukraine № 120251.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).