ЗАСТОСУВАННЯ ШИРОТНО-ІМПУЛЬСНОЇ МОДУЛЯЦІЇ У РЕГУЛЮВАННІ СТРУМУ ДВИГУНІВ ПІД ЧАС БУКСУВАННЯ ТРАМВАЮ

Array

Автор(и)

  • С. О. Закурдай Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-7927-8413
  • Н. І. Кульбашна Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова http://orcid.org/0000-0003-1551-1500
  • В. М. Шавкун Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-3253-1282
  • О. Ф. Бабічева Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

Ключові слова:

протибуксувальний пристрій, регулювання струму двигунів, широтно-імпульсна модуляція.

Анотація

В представленій статті пропонується пристрій для припинення буксування, робота якого заснована на регулюванні струму обмотки збудження з метою змінювання електромеханічної характеристики на більш жорстку. Перехід на більш жорстку характеристику виконується шляхом застосування паралельної схеми з’єднання двигунів та регулювання струму за допомогою широтно-імпульсної модуляції.

З цією метою в схему включено модуль керування, до якого надходять сигнали з датчиків струму та напруги для оцінювання швидкості та інтенсивності буксування.

 

Біографії авторів

С. О. Закурдай, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук., доцент

Н. І. Кульбашна, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук., старший викладач

В. М. Шавкун, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук., доцент 

О. Ф. Бабічева, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

кандидат технічних наук., доцент

 

Посилання

Gallardo-Hernandez, E.A., Lewis, R. (2008). Twin disc assessment of wheel / rail adhesion. Wear. No 265 (9-10). Р. 1309-1316.

Seyedtabaii, S., Velayati, A. (2019) Adaptive optimal slip ratio estimator for effective braking on a non-uniform condition road Automatika. 60(4). Р. 413-421.

Soomro Z. A. (2015). Computation of slip analysis to detect adhesion for the protec tion of rail vehicle derailment. Journal of Applied and Computational Mechanics. No 3. Pp. 145-151.

Lhomme-Desages D., Grand Ch., Guinot J-C. (2007). Trajectory Control of a Four-Wheel Skid-Steering Vehicle over Soft Terrain using a Physical Interaction Model. IEEE International Conference on Robotics and Automation Roma, Italy. Рp. 1164-1169.

Han K., Choi M., Lee B., Choi S. B. (2018). Development of a Traction Control System Using a Special Type of Sliding Mode Controller for Hybrid 4WD Vehicles. IEEE Tran. Vehicular technology. Pp. 264-274.

Gursky N.N., Slabko Yu.I., Furunzhiev R.I. (2009). The theoretical basis of anti-lock and anti-slip systems of the new generation. Bulletin of BNTU. № 3. Рр. 46-49.

Gavrilović В., Bundalo Z., Vukadinovic R. (2009). Тhe railway vehicles of «serbian railways» with wheel slip control. Mechanics Transport: аcademic journal. No 3. Рp. 1-9.

Mousavi A., Davaie Markaz A. H.i, Saleh Masoudi. (2017). Сomparison of Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Pulse Width Modulation Control With Common Model-Based Nonlinear Controllers for Slip Control in Antilock Braking Systems. Article in Journal of Dynamic Systems Measurement and Control. No 140(1).

Mousavi A., Markazi A., Masoudi S. (2017). Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Control of Wheel Slide Protection Device for ER24PC Locomotive. Latin American Journal of Solids and Structures. No 14. Рp. 2019-2045.

Rajkamal, R., Karthi, A. (2017). Analysis of PWM techniques for inverters driving AC motors. Pertanika Journal of Science and Technology. 25(4), Р. 1211-1222.

Ganthia, B.P., Rana, P.K., Pattanaik, S.A., Rout, K., Mohanty, S. (2016) Space vector pulse width modulation fed direct torque control of induction motor drive using MATLAB-Simulink IET Conference Publications, (CP739).

Protsenko D. P. (2009). System of detection of slipping of wheel pairs of the tram. Municipal economy of cities, 90, 427–430.

Smirny M. F., Mogila V. I., Gorbunov M. I., Kovtunets M. V. (2017). Device for detection of slipping and using the wheels of a rail vehicle. Patent Of Ukraine № 120251.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-28

Як цитувати

Закурдай, С. О., Кульбашна, Н. І., Шавкун, В. М., & Бабічева, О. Ф. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ ШИРОТНО-ІМПУЛЬСНОЇ МОДУЛЯЦІЇ У РЕГУЛЮВАННІ СТРУМУ ДВИГУНІВ ПІД ЧАС БУКСУВАННЯ ТРАМВАЮ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 6(152), 9–15. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5484

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>