ВПЛИВ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА МІСЬКИХ ВУЛИЦЯХ НА ПОКАЗНИКИ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВОДІЯ У ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ
Array
Ключові слова:
водій, конфліктні ситуації, транспортний потік, функціональний станАнотація
В роботі представлено підхід щодо визначення впливу конфліктних ситуацій на міських вулицях на показники трудової діяльності водія у темну пору доби. Досліджені закономірності зміни освітлення в умовах вечірніх сутінок та параметри взаємодії водіїв у темну пору доби. Запропоновано підхід для визначення параметрів взаємодії водія з дорожнім середовищем на основі методу конфліктних ситуацій. Встановлені показники зміни функціонального стану водія та енергетичну вартість при потраплянні в різні конфліктні ситуації на міських вулицях у темну пору доби у вечірні сутінки.
Посилання
Gavrilov, E.V. (1992). Theoretical bases of designing and the organization of conditions of traffic taking into account laws of behavior of drivers. The dis. doctor of technical sciences. Sciences, KADI, 300.
Gavrilov, E.V.(1976). Ergonomics on the automobile transport. K .: Technika, 152.
Begma, I.V., Gavrilov, E. V., Kaluzhsky, Y. A. (1976). Accounting for the psychophysiology of drivers in the design of highways. M.: Transport, 88.
Lobanov, E. M. (1980). Designing roads and organizing traffic, taking into account the driver's psychophysiology. M.: Transport, 311.
Lobashov, О.О., Prasolenko, O. V. (2018). Influence of traffic factors on emotional state of the driver. Municipal economy of cities, 7 (146), 40-45.
Nizami Gyulyev, Oleksii Lobashov, Oleksii Prasolenko, Dmytro Burko (2018). Research of Changing the Driver's Reaction Time in the Traffic Jam. International Journal of Engineering & Technology, 7 (4.3), 308-314.
Prasolenko, О., Lobashov, O., & Galkin, A. (2015). The Human Factor in Road Traffic City. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1(3), 77-84.
Sectoral road methodical document: Recommendations on ensuring the safety of traffic on motor roads (2002). Moscow.
Innovative Technologies for the Development of Mechanical Engineering and Efficient Operation of Transport Systems: (2019) Materials of the 1st International Scientific and Technical Internet Conference May 21-23, 2019 in Rivne: NUVGP, 208.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).