ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ СТРУМУ У ПРОТИБУКСУВАЛЬНОМУ ПРИСТРОЇ РЕЙКОВОГО ТРАНСПОРТУ

Array

Автор(и)

  • С. О. Закурдай Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-7927-8413
  • Н. І. Кульбашна Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова http://orcid.org/0000-0003-1551-1500
  • В. М. Шавкун Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-3253-1282

Ключові слова:

протибуксувальний пристрій, регулювання струму двигунів, магнітний потік, широтно-імпульсна модуляція

Анотація

В представленій статті запропоновано пристрій для припинення буксування, в якому використовується метод магнітного потоку і зрівняння обертів буксуючих коліс. Удосконаленням методу  збільшення магнітного потоку є регулювання струму обмотки збудження тягових двигунів на підставі широтно-імпульсної модуляції. З цією метою в схему включено блок керування з підключеними до нього датчиками струму та напруги для оцінювання інтенсивності буксування.

Біографії авторів

С. О. Закурдай, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент

Н. І. Кульбашна, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

 кандидат технічних наук, старший викладач

В. М. Шавкун, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Gallardo-Hernandez, E.A., Lewis, R. (2008). Twin disc assessment of wheel / rail adhesion. Wear, 265 (9-10), 1309-1316.

Taiwo, A., Danso, J. (2015). Slippage Study of a Two-Wheel Drive Tractor During Tillage Operations on Different Soil Surface Conditions of The Atabadzi Soil Series of Ghana. IRJE), 2, 870-875.

Soomro, Z. A. (2015). Computation of slip analysis to detect adhesion for the protec tion of rail vehicle derailment. Journal of Applied and Computational Mechanics, 3, 145-151.

Lhomme-Desages, D., Grand, Ch., Guinot, J-C. (2007). Trajectory Control of a Four-Wheel Skid-Steering Vehicle over Soft Terrain using a Physical Interaction Model. IEEE International Conference on Robotics and Automation Roma, Italy, 1164-1169.

Han, K., Choi, M., Lee, B., Choi, S. B. (2018). Development of a Traction Control System Using a Special Type of Sliding Mode Controller for Hybrid 4WD Vehicles. IEEE Tran. Vehicular technology, 264-274.

Gursky, N.N., Slabko, Yu.I., Furunzhiev, R.I. (2009). The theoretical basis of anti-lock and anti-slip systems of the new generation. Bulletin of BNTU, 3, 46-49.

Gavrilović, В., Bundalo, Z., Vukadinovic, R.. (2009).Тhe railway vehicles of «serbian railways» with wheel slip control. Mechanics Transport: аcademic journal, 3, 1-9.

Mousavi, A., Davaie Markaz, A. H.i, Saleh Masoudi. (2017). Сomparison of Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Pulse Width Modulation Control With Common Model-Based Nonlinear Controllers for Slip Control in Antilock Braking Systems. Article in Journal of Dynamic Systems Measurement and Control, 140(1).

Mousavi, A., Markazi, A., Masoudi, S. (2017). Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Control of Wheel Slide Protection Device for ER24PC Locomotive. Latin American Journal of Solids and Structures, 14, 2019-2045.

Ayman, Y. Yousef, Mostafa M. H. (2015). Bidirectional Speed Control of DC Motor Based on Pulse Width Modulation using Microcontroller. IJSRST, 1, 52-60.

Kharchenko, V.F., Mineyeva, Y.V., Verkhusha, O. O., (2009). Improving nodes the detection of the slipping wheel pairs of rolling stock of electric transport. Municipal economy of cities, 86, 304–308.

Protsenko, D. P. (2009). System of detection of slipping of wheel pairs of the tram. Municipal economy of cities, 90, 427–430.

Smirny, M. F., Mogila, V. I., Gorbunov, M. I., Kovtunets, M. V. (2017). Device for detection of slipping and using the wheels of a rail vehicle. Patent Of Ukraine № 120251.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-25

Як цитувати

Закурдай, С. О., Кульбашна, Н. І., & Шавкун, В. М. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ СТРУМУ У ПРОТИБУКСУВАЛЬНОМУ ПРИСТРОЇ РЕЙКОВОГО ТРАНСПОРТУ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 1(147), 140–145. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5366

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>