ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ СТРУМУ У ПРОТИБУКСУВАЛЬНОМУ ПРИСТРОЇ РЕЙКОВОГО ТРАНСПОРТУ
Array
Ключові слова:
протибуксувальний пристрій, регулювання струму двигунів, магнітний потік, широтно-імпульсна модуляціяАнотація
В представленій статті запропоновано пристрій для припинення буксування, в якому використовується метод магнітного потоку і зрівняння обертів буксуючих коліс. Удосконаленням методу збільшення магнітного потоку є регулювання струму обмотки збудження тягових двигунів на підставі широтно-імпульсної модуляції. З цією метою в схему включено блок керування з підключеними до нього датчиками струму та напруги для оцінювання інтенсивності буксування.
Посилання
Gallardo-Hernandez, E.A., Lewis, R. (2008). Twin disc assessment of wheel / rail adhesion. Wear, 265 (9-10), 1309-1316.
Taiwo, A., Danso, J. (2015). Slippage Study of a Two-Wheel Drive Tractor During Tillage Operations on Different Soil Surface Conditions of The Atabadzi Soil Series of Ghana. IRJE), 2, 870-875.
Soomro, Z. A. (2015). Computation of slip analysis to detect adhesion for the protec tion of rail vehicle derailment. Journal of Applied and Computational Mechanics, 3, 145-151.
Lhomme-Desages, D., Grand, Ch., Guinot, J-C. (2007). Trajectory Control of a Four-Wheel Skid-Steering Vehicle over Soft Terrain using a Physical Interaction Model. IEEE International Conference on Robotics and Automation Roma, Italy, 1164-1169.
Han, K., Choi, M., Lee, B., Choi, S. B. (2018). Development of a Traction Control System Using a Special Type of Sliding Mode Controller for Hybrid 4WD Vehicles. IEEE Tran. Vehicular technology, 264-274.
Gursky, N.N., Slabko, Yu.I., Furunzhiev, R.I. (2009). The theoretical basis of anti-lock and anti-slip systems of the new generation. Bulletin of BNTU, 3, 46-49.
Gavrilović, В., Bundalo, Z., Vukadinovic, R.. (2009).Тhe railway vehicles of «serbian railways» with wheel slip control. Mechanics Transport: аcademic journal, 3, 1-9.
Mousavi, A., Davaie Markaz, A. H.i, Saleh Masoudi. (2017). Сomparison of Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Pulse Width Modulation Control With Common Model-Based Nonlinear Controllers for Slip Control in Antilock Braking Systems. Article in Journal of Dynamic Systems Measurement and Control, 140(1).
Mousavi, A., Markazi, A., Masoudi, S. (2017). Adaptive Fuzzy Sliding-Mode Control of Wheel Slide Protection Device for ER24PC Locomotive. Latin American Journal of Solids and Structures, 14, 2019-2045.
Ayman, Y. Yousef, Mostafa M. H. (2015). Bidirectional Speed Control of DC Motor Based on Pulse Width Modulation using Microcontroller. IJSRST, 1, 52-60.
Kharchenko, V.F., Mineyeva, Y.V., Verkhusha, O. O., (2009). Improving nodes the detection of the slipping wheel pairs of rolling stock of electric transport. Municipal economy of cities, 86, 304–308.
Protsenko, D. P. (2009). System of detection of slipping of wheel pairs of the tram. Municipal economy of cities, 90, 427–430.
Smirny, M. F., Mogila, V. I., Gorbunov, M. I., Kovtunets, M. V. (2017). Device for detection of slipping and using the wheels of a rail vehicle. Patent Of Ukraine № 120251.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).