ВПЛИВ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕНТРОПІЇ ШВИДКОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ НА ХАРАКТЕРИСТИКИ СВІДОМОЇ ТА ПІДСВІДОМОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВОДІЯ

Array

Автор(и)

  • О. В. Прасоленко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

водій, ентропія, транспортний потік, свідома та підсвідома діяльність

Анотація

В статті розглянуто підхід щодо визначення впливу максимальної ентропії швидкості транспортного потоку на характеристики свідомої та підсвідомої діяльності водія. В роботі використано максимальну ентропію швидкості як засіб що формує у водія систему свідомої та підсвідомої діяльності. Для визначення співвідношення свідомих дій та підсвідомих операцій в роботі використано метод електрошкірного опору та метод тестування водіїв на характеристики короткочасної пам’яті. Було встановлено взаємозв’язок зміни кількості свідомих дій та підсвідомих операцій відповідно до ентропії швидкості транспортного потоку. При збільшенні максимальної ентропії у водіїв переважає свідома діяльність.

Біографія автора

О. В. Прасоленко, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

Gavrilov, E.V. (1992). Theoretical bases of designing and the organization of conditions of traffic taking into account laws of behavior of drivers. The dis. doctor of technical sciences. Sciences, KADI, 300.

Gavrilov, E.V.(1976). Ergonomics on the automobile transport. K .: Technika, 152.

Begma, I.V., Gavrilov, E. V., Kaluzhsky, Y. A. (1976). Accounting for the psychophysiology of drivers in the design of highways. M.: Transport, 88.

Lobanov, E. M. (1980). Designing roads and organizing traffic, taking into account the driver's psychophysiology. M.: Transport, 311.

Singh, R. R., Conjeti, S., & Banerjee, R. (2014). Assessment of driver stress from physiological signals collected under real-time semi-urban driving scenarios. International Journal of Computational Intelligence Systems, 7(5), 909-923.

Leontyev, A.N. (2004). Activity Consciousness. Personality. Meaning.

Lobashov, О.О., Prasolenko, O. V. (2018). Influence of traffic factors on emotional state of the driver. Municipal economy of cities, 146, 40-45.

Nizami Gyulyev, Oleksii Lobashov, Oleksii Prasolenko, Dmytro Burko (2018). Research of Changing the Driver's Reaction Time in the Traffic Jam. International Journal of Engineering & Technology, 7 (4.3), 308-314

Prasolenko, О., Lobashov, O., & Galkin, A. (2015). The Human Factor in Road Traffic City. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1(3), 77-84.

Taylor, D. H. (1964). Drivers galvanic skin response and the risk of accident. Ergonomics, 7(4), 439-451.

Shutenko, L.N., Gavrilov, E.V. (2003). Influence of traffic factors on emotional state of the driver. Municipal economy of cities, 51, 181-185.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-25

Як цитувати

Прасоленко, О. В. (2019). ВПЛИВ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕНТРОПІЇ ШВИДКОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ НА ХАРАКТЕРИСТИКИ СВІДОМОЇ ТА ПІДСВІДОМОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВОДІЯ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 1(147), 54–60. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5352

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають