ВПЛИВ МАКСИМАЛЬНОЇ ЕНТРОПІЇ ШВИДКОСТІ ТРАНСПОРТНОГО ПОТОКУ НА ХАРАКТЕРИСТИКИ СВІДОМОЇ ТА ПІДСВІДОМОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВОДІЯ
Array
Ключові слова:
водій, ентропія, транспортний потік, свідома та підсвідома діяльністьАнотація
В статті розглянуто підхід щодо визначення впливу максимальної ентропії швидкості транспортного потоку на характеристики свідомої та підсвідомої діяльності водія. В роботі використано максимальну ентропію швидкості як засіб що формує у водія систему свідомої та підсвідомої діяльності. Для визначення співвідношення свідомих дій та підсвідомих операцій в роботі використано метод електрошкірного опору та метод тестування водіїв на характеристики короткочасної пам’яті. Було встановлено взаємозв’язок зміни кількості свідомих дій та підсвідомих операцій відповідно до ентропії швидкості транспортного потоку. При збільшенні максимальної ентропії у водіїв переважає свідома діяльність.
Посилання
Gavrilov, E.V. (1992). Theoretical bases of designing and the organization of conditions of traffic taking into account laws of behavior of drivers. The dis. doctor of technical sciences. Sciences, KADI, 300.
Gavrilov, E.V.(1976). Ergonomics on the automobile transport. K .: Technika, 152.
Begma, I.V., Gavrilov, E. V., Kaluzhsky, Y. A. (1976). Accounting for the psychophysiology of drivers in the design of highways. M.: Transport, 88.
Lobanov, E. M. (1980). Designing roads and organizing traffic, taking into account the driver's psychophysiology. M.: Transport, 311.
Singh, R. R., Conjeti, S., & Banerjee, R. (2014). Assessment of driver stress from physiological signals collected under real-time semi-urban driving scenarios. International Journal of Computational Intelligence Systems, 7(5), 909-923.
Leontyev, A.N. (2004). Activity Consciousness. Personality. Meaning.
Lobashov, О.О., Prasolenko, O. V. (2018). Influence of traffic factors on emotional state of the driver. Municipal economy of cities, 146, 40-45.
Nizami Gyulyev, Oleksii Lobashov, Oleksii Prasolenko, Dmytro Burko (2018). Research of Changing the Driver's Reaction Time in the Traffic Jam. International Journal of Engineering & Technology, 7 (4.3), 308-314
Prasolenko, О., Lobashov, O., & Galkin, A. (2015). The Human Factor in Road Traffic City. International Journal of Automation, Control and Intelligent Systems, 1(3), 77-84.
Taylor, D. H. (1964). Drivers galvanic skin response and the risk of accident. Ergonomics, 7(4), 439-451.
Shutenko, L.N., Gavrilov, E.V. (2003). Influence of traffic factors on emotional state of the driver. Municipal economy of cities, 51, 181-185.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).