СОЦІАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
Array
Анотація
Мета статті полягає в розробці рекомендацій щодо впровадження соціальних інновацій в готельному бізнесі, що сприятиме розвитку інклюзивного туризму. Визначено, що організація безбар'єрного простору всередині готельного комплексу допоможе створити конкурентну перевагу і залучити більший контингент споживачів.
Ключові слова: інклюзивний туризм, доступний туризм, туризм для інвалідів, безбар’єрний туризм, готельний бізнес
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).