ВИБІР ОПТИМАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ДОСТАВКИ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ У ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ
Анотація
Великі корпорації, виробничі компанії після виготовлення власної продукції стикаються з проблемою доставки її споживачам. На цьому етапі існує велика різноманітність варіантів взаємодії різних технологій виробника, оптовика (дистриб'ютора) та роздрібного продавця. Багато досліджень присвячено питанню постачання в мережах постачання окремих постачальників чи постачальників. У той же час значне значення набуває крос-кросове узгодження процесу доставки, включаючи технологічну взаємодію магістрального транспорту, складських операцій та міського вантажного транспорту. Це дослідження присвячено питанням вибору оптимальної технології кожного учасника в ланцюгу постачання, зокрема вибору режиму перевезення (автомобільну або залізничну) під час магістральних перевезень, вибору оптимальної технології навантажувальних та розвантажувальних механізмів. Для вирішення цього питання запропоновано математичну модель роботи ланцюга постачання, критерій ефективності моделі - загальні витрати ланцюга постачання. Методи в дослідженні – методи системного аналізу, математичного моделювання, регресійного аналізу. Визначено оптимальну технологію доставки кондитерських виробів під час доставки кондитерських виробів в Україні. Зокрема встановлено оптимальний тип навантажувально -розвантажувальних механізмів залежно від річного обсягу вантажу в дистрибуційному центрі. Так, залежно від річного вантажообігу оптимальна технологія доставки кондитерських виробів відрізняється. Таким чином, якщо річна сума вантажу становить від 5000 до 33 000 тон, оптимальна технологія навантаження та розвантаження – напівмеханізована, якщо річна сума вантажу становить від 33000 до 80 000 тон – механізована; якщо річний вантаж становить від 80 000 до 100 000 тон, оптимізована технологія – автоматизована. Надано рекомендації щодо прийняття рішень стосовно вибору технології доставки кондитерських виробів у магістральному сполучені.
Ключові слова: вибір виду транспорту, ланцюг постачання, навантажувально-розвантажувальні роботи.
Посилання
References
Hyland, M. F., Mahmassani, H.S., & Bou Mjahed, L. (2016). Analytical models of rail transportation service in the grain supply chain: Deconstructing the operational and economic advantages of shuttle train service. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review; 93, 294-315.
Nagurney, A. (2006). On the relationship between supply chain and transportation network equilibria: A supernetwork equivalence with computations. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review; 42, 293-316.
Tsao, Y-C, & Lu, J-C. (2012). A supply chain network design considering transportation cost discounts. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 48, 401-414.
Wilson, M.C. (2007) The impact of transportation disruptions on supply chain performance. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 43, 295-320.
Yamada, T. & Febri, Z. (2015). Freight transport network design using particle swarm optimisation in supply chain–transport supernetwork equilibrium. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review 2015, 75, 164-187.
Yamada, T., Imai, K., Nakamura, T., et al. (2011). A supply chain-transport supernetwork equilibrium model with the behaviour of freight carriers. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 47, 887-907.
Chopra, S. (2003) Designing the distribution network in a supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39, 123-140
Sheu, J.B. & Kundu, T. (2017). Forecasting time-varying logistics distribution flows in the One Belt-One Road strategic context. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review,7, 279-238.
Feng X, Moon, I. & Ryu K. (2017). Warehouse capacity sharing via transshipment for an integrated two-echelon supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 104, 17-35.
Mason, S.J., Mauricio Ribera, P., Farris, J.A., et al. (2003). Integrating the warehousing and transportation functions of the supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39, 141-159.
Nagurney, A,. Saberi, S., Shukla, S., et al. (2015). Supply chain network competition in price and quality with multiple manufacturers and freight service providers. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 77, 248-267.
Dong, Y. & Xu, K. A. (2002). Supply chain model of vendor managed inventory. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 38, 75-95.
Lai, K-h, Ngai, E.W.T. & Cheng T.C.E. (2002). Measures for evaluating supply chain performance in transport logistics. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 38, 439-456.
Lin, Z. (2016). Price promotion with reference price effects in supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 85, 52-68.
Mesa-Arango, R. & Ukkusuri, S. V. (2015). Demand clustering in freight logistics networks. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 81: 36-51.
Rezapour, S., Farahani, R.Z., Dullaert, W., et al. (2014). Designing a new supply chain for competition against an existing supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 67, 124-140.
Rutner, S.M., Gibson, B.J. & Williams, S.R. (2003). The impacts of the integrated logistics systems on electronic commerce and enterprise resource planning systems. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39, 83-93.
Roslavtsev, D. (2007) Efficiency of logistics chain operation: transport, broker, retailer. PhD thesis 05.22.01, 21.
Galkin, A. (2017). Urban environment influence on distribution part of logistics systems. Archives of Transport, 42(2), 7-23.
Olkhova, M., Davidich, Yu., Roslavtsev, D., Davidich, N. (2017). The efficiency of transportation perishable goods by road and rail. Transport Problems, 12 (4), 37-50.
Krykavsky, E. (2004) Logistics. For economists, 448.
Tolmachev, K. & Ivanov, A. (2013) Logistic criteria for the transition from manual sorting of goods to automated. Journal of Logistics, 9. Retrieved from
Література
Hyland, M. F., Mahmassani, H.S., & Bou Mjahed, L. (2016). Analytical models of rail transportation service in the grain supply chain: Deconstructing the operational and economic advantages of shuttle train service. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review; 93, 294-315.
Nagurney, A. (2006). On the relationship between supply chain and transportation network equilibria: A supernetwork equivalence with computations. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review; 42, 293-316.
Tsao, Y-C, & Lu, J-C. (2012). A supply chain network design considering transportation cost discounts. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 48, 401-414.
Wilson, M.C. (2007) The impact of transportation disruptions on supply chain performance. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 43, 295-320.
Yamada, T. & Febri, Z. (2015). Freight transport network design using particle swarm optimisation in supply chain–transport supernetwork equilibrium. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review 2015, 75, 164-187.
Yamada, T., Imai, K., Nakamura, T., et al. (2011). A supply chain-transport supernetwork equilibrium model with the behaviour of freight carriers. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 47, 887-907.
Chopra, S. (2003) Designing the distribution network in a supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39, 123-140
Sheu, J.B. & Kundu, T. (2017). Forecasting time-varying logistics distribution flows in the One Belt-One Road strategic context. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review,7, 279-238.
Feng X, Moon, I. & Ryu K. (2017). Warehouse capacity sharing via transshipment for an integrated two-echelon supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 104, 17-35.
Mason, S.J., Mauricio Ribera, P., Farris, J.A., et al. (2003). Integrating the warehousing and transportation functions of the supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39, 141-159.
Nagurney, A,. Saberi, S., Shukla, S., et al. (2015). Supply chain network competition in price and quality with multiple manufacturers and freight service providers. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 77, 248-267.
Dong, Y. & Xu, K. A. (2002). Supply chain model of vendor managed inventory. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 38, 75-95.
Lai, K-h, Ngai, E.W.T. & Cheng T.C.E. (2002). Measures for evaluating supply chain performance in transport logistics. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 38, 439-456.
Lin, Z. (2016). Price promotion with reference price effects in supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 85, 52-68.
Mesa-Arango, R. & Ukkusuri, S. V. (2015). Demand clustering in freight logistics networks. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 81: 36-51.
Rezapour, S., Farahani, R.Z., Dullaert, W., et al. (2014). Designing a new supply chain for competition against an existing supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 67, 124-140.
Rutner, S.M., Gibson, B.J. & Williams, S.R. (2003). The impacts of the integrated logistics systems on electronic commerce and enterprise resource planning systems. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39, 83-93.
Рославцев, Д. М. Ефективність функціонування логістичного ланцюга: транспорт, посередник, реалізатор [Текст]: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Д. М. Рославцев; Харк. нац. акад. міс. госп-ва. – Х., 2007. - 21 c.
Galkin, A. (2017). Urban environment influence on distribution part of logistics systems. Archives of Transport, 42(2), 7-23.
Olkhova, M., Davidich, Yu., Roslavtsev, D., Davidich, N. (2017). The efficiency of transportation perishable goods by road and rail. Transport Problems, 12 (4), 37-50.
Крикавський, Є. В. Логістика. Для економістів: Підручник [Текст] / Є. В. Крикавський. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 448 с.
Толмачев, К., Иванов, А. Логистические критерии перехода от ручной сортировки товара к автоматизированной [Электронный ресурс] // Журнал Логистика, № 9. – 2013. Режим доступа: http://www.clogic.ru/publikatsii/tekhnologii-upravleniya-tovarnymi-zapasami-/logisticheskie-kriterii-perekhoda-ot-ruchnoy-sortirovki-tovara-k-avtomatizirovannoy/. 01.02.2018. -– Загл. с экрана.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).