ВИЗНАЧЕННЯ БАЛАНСУ МІЖ ПАРАМЕТРАМИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

Автор(и)

Анотація

Обґрунтовано доцільність застосування фундаментальної діаграми, як основи транспортного моделювання та визначено послідовність розрахунків параметрів потоку для побудови діаграми у вигляді аналітичних залежностей із проведенням експерименту на ділянці вулично-дорожньої мережі м. Харків з метою визначення необхідного балансу між інтенсивністю та пропускною спроможністю, що впливає на працездатність транспортної мережі.

 

Ключові слова: транспортне моделювання, фундаментальна діаграма, інтенсивність, пропускна спроможність, баланс параметрів.

Біографії авторів

Л. С. Абрамова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

кандидат технічних наук, професор

С. В. Капінус, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асистент

Посилання

Література

Петров, В.В. Автоматизированные системы управления дорожным движением в городах [Текст]: уч.пособие / В.В. Петров – Омск: Изд-во СибАДИ, 2007. – 104с.

Абрамова, Л.С. Концептуальний підхід до проектування систем управління дорожнім рухом [Текст] / Є.В. Нагорний, Л.С. Абрамова // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. – ХНАДУ, 2017. - № 12. - С. 94-100.

Гасников, А.В. Введение в математическое моделирование транспортных потоков [Текст]: учебное пособие / Издание 2-е, испр. и доп. А. В. Гасников и др. Под ред. А. В. Гасникова. – М.: МЦНМО, 2013. – 271 с.

Lighthill, M.J., Whitham, G.B. (1955). On kinematic waves. II. Theory of traffic flow on long crowded roads. Proc. R. Soc. London, Ser. A. 229, 281-345.

Уизем, Дж. Линейные и нелинейные волны [Текст] / Дж. Уизем – М.: Мир, 1977. – 627 с.

Семенов, В. В. Смена парадигмы в теории транспортных потоков [Текст] / В.В. Семенов. – Москва: ИПМ им. М. В. Келдыша РАН, 2006 (М.: Ин-т прикладной математики РАН). – 32 с.

Kerner, B.S. (2004). The Physics of Traffic. Berlin: Springer.

Kerner, B.S. (2009). Introduction to Modern Traffic Flow Theory and Control: The Long Road to Three-Phase Traffic Theory, Springer, Berlin, New York.

Helbing, D. (2001). Traffic and related self-driven many particle systems. Reviews of moder physics, 73 (4), 1067-1141.

Chowdhury, D., Santen, L., Schadchneider, A. (2000). Statistical physics of vehicular traffic and some related system. Phys. Rep., 329, 199-329.

Daganzo, C.F. (1999). Remarks on Traffic Flow Modeling and Its Applications. In: Brilon W., Huber F., Schreckenberg M., Wallentowitz H. (eds) Traffic and Mobility. Springer, Berlin, Heidelberg.

Куржанский, А.Б. Роль макромоделирования в активном управлении транспортной сетью [Текст] / А.Б. Куржанский, А.А. Куржанский, П. Варайя // Труды МФТИ, 2010. - Т. 2. №4. - С. 100 – 137.

References

Petrov, V.V. (2007). Avtomatizirovannyie sistemyi upravleniya dorozhnyim dvizheniem v gorodah [Automated control systems of traffic in cities]. Omsk, SibADI.

Abramova, L.S., & Nahornyi, Ie.V. (2017). Kontseptualnyi pidkhid do proektuvannia system upravlinnia dorozhnim rukhom [Conceptual approach to the traffic control systems design] Avtomobil i elektronika. Suchasni tekhnolohii - Car and Electronics. Modern technology. 12, 94-100.

Gasnikov, A.V., Klenov, S.L., Nurminskij, E.A., Holodov, YA.A., & SHamraj, N.B. (2013). Vvedenie v matematicheskoe modelirovanie transportnyih potokov [Introduction to the mathematical modeling of traffic flows]. (2nd ed., rev.). Moscow. MTsNMO.

Lighthill, M.J., Whitham, G.B. (1955). On kinematic waves. II. Theory of traffic flow on long crowded roads. Proc. R. Soc. London, Ser. A. 229, 281-345.

Uizem, Dzh. (1977). Lineynyie i nelineynyie volnyi [Linear and nonlinear waves]. Moscow. Mir.

Semyonov, V.V. (2006). Smena paradigmy v teorii transportnyh potokov [Change of the Paradigm in the Traffic Flow Theory]. Preprint, Inst. Appl. Math., the Russian Academy of Science.

Kerner, B.S. (2004). The Physics of Traffic. Berlin: Springer.

Kerner, B.S. (2009). Introduction to Modern Traffic Flow Theory and Control: The Long Road to Three-Phase Traffic Theory, Springer, Berlin, New York.

Helbing, D. (2001). Traffic and related self-driven many particle systems. Reviews of moder physics, 73 (4), 1067-1141.

Chowdhury, D., Santen, L., Schadchneider, A. (2000). Statistical physics of vehicular traffic and some related system. Phys. Rep., 329, 199-329.

Daganzo, C.F. (1999). Remarks on Traffic Flow Modeling and Its Applications. In: Brilon W., Huber F., Schreckenberg M., Wallentowitz H. (eds) Traffic and Mobility. Springer, Berlin, Heidelberg.

Kurzhanskij, A.B., Kurzhanskij, A.A., Varajya, P. (2010). Rol' makromodelirovaniya v aktivnom upravlenii transportnoj set'yu [Macromodelling role in the active management of the transport network]. Trudy MFTI - Proceedings of MIPT, 2(4), 100 – 137.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-29

Як цитувати

Абрамова, Л. С., & Капінус, С. В. (2018). ВИЗНАЧЕННЯ БАЛАНСУ МІЖ ПАРАМЕТРАМИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», (140), 91–97. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5149

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають