УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РІВНОСТІ ПОКРИТТЯ НЕЖОРСТКОГО ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ
Array
Ключові слова:
нежорсткий дорожній одяг, рівність покриття, прогнозування рівності, загальний модуль пружності.Анотація
У статті розглянуто особливості зміни рівності дорожнього покриття. Виконано аналіз існуючих рішень з питання прогнозування рівності покриття. Визначено найвагоміші фактори, що впливають на зміну рівності покриття автомобільних доріг. На основі аналізу теоретичних моделей та експериментальних даних запропоновано удосконалену модель прогнозування рівності покриття нежорсткого дорожнього одягу.
Посилання
2. Demyshkan V.F. (2000). Improving the management of roads in conditions of limited resources. Kharkiv, 17.
3. Skorobohatchenko D.A. (2018). Forecasting of equality of a covering of highways taking into account weather and climatic influence and level of works on the maintenance. PNIPU newspaper. Construction and architecture, 9, № 2, 98-109.
4. Zolotar Y.A. (1999). To determine the residual deformations in road structures with repeated dynamic effects on them of mobile vehicles. Saint Petersburg, 31.
5. Kalenova E.V. (2009). Improving the calculation method in the design of non-rigid pavements with asphalt pavements. Moscow, 281.
6. Krasykov O.A. (2016). New mathematical models for predicting the evenness of road surfaces. Roads and bridges. Moscow: Russian Road Research Institute, 35 (1), 138-160.
7. Zhabyn V.Y., Melnytskyi M.A., Herasymov O.V. (2013). Empirical evaluation of the strength characteristics of oil and gravel pavements of roads. Forest log, 3, 79-85.
8. Burtul Yu.V., Leonovich I.I. (2011). Interdependence of evenness of a covering and durability of road clothes. Proceedings of BSTU. Minsk: BSTU, 2 (140), 86-92.
9. Liubchenko A.S. (2010). Estimation and forecasting of reliability of road clothes of not rigid type (on the basis of short-term supervision). Volgograd, 146.
10. Kraiushkyna K. (2013). Influence of properties of asphalt concrete coverings with slag materials on transport and operational indicators of highways. Vilnius, 220.
11. Uhlova E.V. (2009). Fatigue durability of the operated asphalt concrete coverings. Rostov-on-Don, 244.
12. ODM 218.2.096-2018. (2017). Methodical recommendations for taking into account the influence of traffic flow parameters on the rate of development of damage to pavements (based on the monitoring of the federal highway M-6 "Caspian"). Moscow: Federal Road Agency (Rosavtodor), 29.
13. Kizima S.S. (1975). Research change of equality of not rigid road clothes in the conditions of the USSR as an indicator of their quality. Kiev: Kiev National Automobile and Road University, 249.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).