УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РІВНОСТІ ПОКРИТТЯ НЕЖОРСТКОГО ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ

Array

Автор(и)

  • А.Г. Батракова Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Г.С. Саркісян Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • Е.В. Захарова Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Ключові слова:

нежорсткий дорожній одяг, рівність покриття, прогнозування рівності, загальний модуль пружності.

Анотація

У статті розглянуто особливості зміни рівності дорожнього покриття. Виконано аналіз існуючих рішень з питання прогнозування рівності покриття. Визначено найвагоміші фактори, що впливають на зміну рівності покриття автомобільних доріг. На основі аналізу теоретичних моделей та експериментальних даних запропоновано удосконалену модель прогнозування рівності покриття нежорсткого дорожнього одягу.

Біографії авторів

А.Г. Батракова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доктор технічних наук, професор кафедри проектування доріг, геодезії і землеустрою

Г.С. Саркісян, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

кандидат технічних наук, доцент кафедри проектування доріг, геодезії і землеустрою

Е.В. Захарова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

асистент кафедри проектування доріг, геодезії і землеустрою

Посилання

1. Byrulia O.K. (1966). Operation of highways. Kharkiv, 324.
2. Demyshkan V.F. (2000). Improving the management of roads in conditions of limited resources. Kharkiv, 17.
3. Skorobohatchenko D.A. (2018). Forecasting of equality of a covering of highways taking into account weather and climatic influence and level of works on the maintenance. PNIPU newspaper. Construction and architecture, 9, № 2, 98-109.
4. Zolotar Y.A. (1999). To determine the residual deformations in road structures with repeated dynamic effects on them of mobile vehicles. Saint Petersburg, 31.
5. Kalenova E.V. (2009). Improving the calculation method in the design of non-rigid pavements with asphalt pavements. Moscow, 281.
6. Krasykov O.A. (2016). New mathematical models for predicting the evenness of road surfaces. Roads and bridges. Moscow: Russian Road Research Institute, 35 (1), 138-160.
7. Zhabyn V.Y., Melnytskyi M.A., Herasymov O.V. (2013). Empirical evaluation of the strength characteristics of oil and gravel pavements of roads. Forest log, 3, 79-85.
8. Burtul Yu.V., Leonovich I.I. (2011). Interdependence of evenness of a covering and durability of road clothes. Proceedings of BSTU. Minsk: BSTU, 2 (140), 86-92.
9. Liubchenko A.S. (2010). Estimation and forecasting of reliability of road clothes of not rigid type (on the basis of short-term supervision). Volgograd, 146.
10. Kraiushkyna K. (2013). Influence of properties of asphalt concrete coverings with slag materials on transport and operational indicators of highways. Vilnius, 220.
11. Uhlova E.V. (2009). Fatigue durability of the operated asphalt concrete coverings. Rostov-on-Don, 244.
12. ODM 218.2.096-2018. (2017). Methodical recommendations for taking into account the influence of traffic flow parameters on the rate of development of damage to pavements (based on the monitoring of the federal highway M-6 "Caspian"). Moscow: Federal Road Agency (Rosavtodor), 29.
13. Kizima S.S. (1975). Research change of equality of not rigid road clothes in the conditions of the USSR as an indicator of their quality. Kiev: Kiev National Automobile and Road University, 249.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-01

Як цитувати

Батракова, А., Саркісян, Г., & Захарова, Е. (2021). УДОСКОНАЛЕННЯ МОДЕЛІ ПРОГНОЗУВАННЯ РІВНОСТІ ПОКРИТТЯ НЕЖОРСТКОГО ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 4(164), 71–76. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5823

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>