ВПЛИВ ХАРАКТЕРИСТИК ДОРОЖНЬОГО РУХУ НА ЧАС РЕАКЦІЇ ВОДІЯ У ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ

Array

Автор(и)

  • О.В. Прасоленко Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

водій, час реакції, транспортний потік, фактор людини

Анотація

В роботі розглянуто підхід до визначення часу реакції водія у темну пору доби. Виконані експериментальні дослідження на міських вулицях у темну пору доби, показали взаємозв’язок часу реакції водія та умов руху. В дослідженні приймали участь водії віком від 20 до 40 років. В результаті було отримано закономірності зміни часу реакції при різних умовах освітленості та коефіцієнта завантаження вулиці рухом. Під час пересування фіксувався час реакції водія за допомогою приладу Vbox при виникненні конфліктних ситуацій з транспортним потоком та пішоходами. Встановлено, що при низькому коефіцієнті завантаження водій частіше відволікається та має гірший час реакції. Оптимальним навантаженням для водія є коефіцієнт завантаження в межах від 0,35-0,55 з кращими показниками часу реакції.

Біографія автора

О.В. Прасоленко, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат технічних наук, доцент

Посилання

1. Gavrilov E.V. (1992). Theoretical bases of designing and the organization of conditions of traffic taking into account laws of behavior of drivers. The dis. doctor of technical sciences. Sciences, KADI, 300 p.
2. Gavrilov E.V. (1976). Ergonomics on the automobile transport. / Gavrilov E.V. K .: Technika, 152 p.
3. I.V. Begma, E.V. Gavrilov, Y.A. Kaluzhsky (1976). Accounting for the psychophysiology of drivers in the design of highways. M.: Transport, 88 p.
4. Lobanov E.M. (1980). Designing roads and organizing traffic, taking into account the driver's psychophysiology. M.: Transport, 311 p.
5. González-Hernández, B., Usami, D.S., Prasolenko, O., Burko, D., Galkin, A., Lobashov, O., & Persia, L. (2020). The driver’s visual perception research to analyze pedestrian safety at twilight. Transportation research procedia, 45, 827–834.
6. Nizami Gyulyev, Oleksii Lobashov, Oleksii Prasolenko, Dmytro Burko (2018). Research of Changing the Driver's Reaction Time in the Traffic Jam. International Journal of Engineering & Technology, 7 (4.3), 308–314
7. Innovative Technologies for the Development of Mechanical Engineering and Efficient Operation of Transport Systems: Materials of the 1st International Scientific and Technical Internet Conference May 21–23, 2019 in Rivne: NUVGP. 2019. – 208 p.
8. Prasolenko, O., Lobashov, O., Bugayov, I., Gyulyev, N., & Filina-Dawidowicz, L. (2019, June). Designing the conditions of road traffic in the cities taking into account the human factor. In 2019 6th International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS) (pp. 1–8). IEEE.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-27

Як цитувати

Прасоленко, О. (2020). ВПЛИВ ХАРАКТЕРИСТИК ДОРОЖНЬОГО РУХУ НА ЧАС РЕАКЦІЇ ВОДІЯ У ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 6(159), 169–172. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5691

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають