ВПЛИВ ХАРАКТЕРИСТИК ДОРОЖНЬОГО РУХУ НА ЧАС РЕАКЦІЇ ВОДІЯ У ТЕМНУ ПОРУ ДОБИ
Array
Ключові слова:
водій, час реакції, транспортний потік, фактор людиниАнотація
В роботі розглянуто підхід до визначення часу реакції водія у темну пору доби. Виконані експериментальні дослідження на міських вулицях у темну пору доби, показали взаємозв’язок часу реакції водія та умов руху. В дослідженні приймали участь водії віком від 20 до 40 років. В результаті було отримано закономірності зміни часу реакції при різних умовах освітленості та коефіцієнта завантаження вулиці рухом. Під час пересування фіксувався час реакції водія за допомогою приладу Vbox при виникненні конфліктних ситуацій з транспортним потоком та пішоходами. Встановлено, що при низькому коефіцієнті завантаження водій частіше відволікається та має гірший час реакції. Оптимальним навантаженням для водія є коефіцієнт завантаження в межах від 0,35-0,55 з кращими показниками часу реакції.
Посилання
2. Gavrilov E.V. (1976). Ergonomics on the automobile transport. / Gavrilov E.V. K .: Technika, 152 p.
3. I.V. Begma, E.V. Gavrilov, Y.A. Kaluzhsky (1976). Accounting for the psychophysiology of drivers in the design of highways. M.: Transport, 88 p.
4. Lobanov E.M. (1980). Designing roads and organizing traffic, taking into account the driver's psychophysiology. M.: Transport, 311 p.
5. González-Hernández, B., Usami, D.S., Prasolenko, O., Burko, D., Galkin, A., Lobashov, O., & Persia, L. (2020). The driver’s visual perception research to analyze pedestrian safety at twilight. Transportation research procedia, 45, 827–834.
6. Nizami Gyulyev, Oleksii Lobashov, Oleksii Prasolenko, Dmytro Burko (2018). Research of Changing the Driver's Reaction Time in the Traffic Jam. International Journal of Engineering & Technology, 7 (4.3), 308–314
7. Innovative Technologies for the Development of Mechanical Engineering and Efficient Operation of Transport Systems: Materials of the 1st International Scientific and Technical Internet Conference May 21–23, 2019 in Rivne: NUVGP. 2019. – 208 p.
8. Prasolenko, O., Lobashov, O., Bugayov, I., Gyulyev, N., & Filina-Dawidowicz, L. (2019, June). Designing the conditions of road traffic in the cities taking into account the human factor. In 2019 6th International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems (MT-ITS) (pp. 1–8). IEEE.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).