ЕКОНОМІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ КОМПАНІЙ ТА НОВІ КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ

Автор(и)

  • К.О. Великих Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-13-17

Ключові слова:

конкурентоспроможність, альтернативні витрати, створення вартості, економічний менеджмент

Анотація

Стаття присвячена розробці системи, яка дозволяє комплексно впровадити конкурентний підхід у компанії, зосередивши увагу на моделі управління, моделі вимірювання та системі прийняття рішень у безперервному пошуку кращої альтернативи. Описується система економічного управління, яка фокусується на конкурентоспроможності, на вимірі економічної цінності, доданої до кожного рішення, через альтернативні витрати.

Біографія автора

К.О. Великих, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту і публічного адміністрування

Посилання

Ansoff, H. I. (2007). Strategic Management. Springer. ISBN0230590608.

Hammer, M. (1993). Reengineering the Corporation. Harper Collins Inc., New York. http://repo.darmajaya.ac.id/4493/1/Michael%20Hammer_%20James%20Champy-Reengineering%20the%20corporation%20_%20a%20manifesto%20for%20business%20revolution-HarperBusiness%20%282001%29.pdf

Brigham, F. (2005). Financial Management: Theory and Practice. Thomson South-Western. https://nibmehub.com/opac-service/pdf/read/Financial%20Management%20-Theory%20&%20Practice.pdf

Drucker, P. (2020). Management Challenges for XXI Century. KM-Books [in Ukrainian]

Karlof, B. (1989). Business Strategy: A Guide to Concepts and Models. The Macmillan Press Ltd.

Poddierohin, A.M. (2005). Finansovyi menedzhment Financial management. Kyiv: KNEU. [in Ukrainian]

Porter, Michael E. (1997). Competition strategy: method of analysis of industries and activities of competitors. K.: Osnovy. [in Ukrainian]

Thompson, A.A., Strickland, A. J. (1998). Strategic Management. The art of strategy development and implementation. Per. from English for order. L.G. Zaitseva, MI Sokolova - M .: Banks and Exchanges, [in Ukrainian]

Kotler, P. (2002). Marketing Management Millenium Edition. Pearson Custom Publishing. https://muhasib-az.narod.ru/kitab/menecment/Philip_Kotler_Marketing_Management.pdf

D’aveni, R. A., Gunther, R. E. (1994). Hypercompetitionї Free Press

Kaplan, R.S. (1984). Yesterday’s Accounting Undermines Production. Graduate School of Business Administration, Harvard University

Porter, Michael E. (1985). Competitive Advantage / Michael E. Porter; A Division of Simon & Schuster Inc. New York

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-06

Як цитувати

Великих, К. (2024). ЕКОНОМІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ КОМПАНІЙ ТА НОВІ КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 5(186), 13–17. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-13-17