ЕКОНОМІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ КОМПАНІЙ ТА НОВІ КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-5-186-13-17Ключові слова:
конкурентоспроможність, альтернативні витрати, створення вартості, економічний менеджментАнотація
Стаття присвячена розробці системи, яка дозволяє комплексно впровадити конкурентний підхід у компанії, зосередивши увагу на моделі управління, моделі вимірювання та системі прийняття рішень у безперервному пошуку кращої альтернативи. Описується система економічного управління, яка фокусується на конкурентоспроможності, на вимірі економічної цінності, доданої до кожного рішення, через альтернативні витрати.
Посилання
Ansoff, H. I. (2007). Strategic Management. Springer. ISBN0230590608.
Hammer, M. (1993). Reengineering the Corporation. Harper Collins Inc., New York. http://repo.darmajaya.ac.id/4493/1/Michael%20Hammer_%20James%20Champy-Reengineering%20the%20corporation%20_%20a%20manifesto%20for%20business%20revolution-HarperBusiness%20%282001%29.pdf
Brigham, F. (2005). Financial Management: Theory and Practice. Thomson South-Western. https://nibmehub.com/opac-service/pdf/read/Financial%20Management%20-Theory%20&%20Practice.pdf
Drucker, P. (2020). Management Challenges for XXI Century. KM-Books [in Ukrainian]
Karlof, B. (1989). Business Strategy: A Guide to Concepts and Models. The Macmillan Press Ltd.
Poddierohin, A.M. (2005). Finansovyi menedzhment Financial management. Kyiv: KNEU. [in Ukrainian]
Porter, Michael E. (1997). Competition strategy: method of analysis of industries and activities of competitors. K.: Osnovy. [in Ukrainian]
Thompson, A.A., Strickland, A. J. (1998). Strategic Management. The art of strategy development and implementation. Per. from English for order. L.G. Zaitseva, MI Sokolova - M .: Banks and Exchanges, [in Ukrainian]
Kotler, P. (2002). Marketing Management Millenium Edition. Pearson Custom Publishing. https://muhasib-az.narod.ru/kitab/menecment/Philip_Kotler_Marketing_Management.pdf
D’aveni, R. A., Gunther, R. E. (1994). Hypercompetitionї Free Press
Kaplan, R.S. (1984). Yesterday’s Accounting Undermines Production. Graduate School of Business Administration, Harvard University
Porter, Michael E. (1985). Competitive Advantage / Michael E. Porter; A Division of Simon & Schuster Inc. New York
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).