ФОРМУВАННЯ МЕРЕЖІ ЕВАКУАЦІЙНИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТІВ САЛТІВСЬКОГО ЖИТЛОВОГО МАСИВУ М. ХАРКОВА

Автор(и)

  • В.О. Вдовиченко Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • О.С. Черепаха Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • С.Ю. Підлубний Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • М.В. Літинський Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-4-185-244-254

Ключові слова:

евакуація населення, автобус, евакуаційний маршрут, обсяг перевезень, час руху

Анотація

Визначено послідовність формування евакуаційних автобусних маршрутів Салтівського житлового масиву м. Харкова, встановлено функціональний вплив експлуатаційних параметрів їх роботи на тривалість евакуації населення. Розроблена модель описує зв’язок між обсягом перевезення на маршрутах міського транспорту, часткою пасажирів, які підлягають евакуації, кількістю зупинних пунктів, довжиною маршрутів, швидкістю руху, часом посадки–висадки пасажирів, загальною тривалістю евакуації.

Біографії авторів

В.О. Вдовиченко, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

доктор технічних наук, доцент, професор кафедри транспортних технологій

О.С. Черепаха, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

кандидат технічних наук, асистент кафедри транспортних технологій

С.Ю. Підлубний, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

аспірант кафедри транспортних технологій

М.В. Літинський, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

аспірант кафедри транспортних технологій

Посилання

Idoudi, H., Ameli, M., Van Phu, C. N., Zargayouna, M., & Rachedi, A. (2022). An agent-based dynamic framework for population evacuation management. IEEE Access, 10, 88606-88620.

Komyak, V. M., Komyak, V. V., & Kyazimov, К. Т. (2022). Organizational and technical methods of emergency evacuation of the population from the zone of emergency situation. Problems of Emergency Situations, 35. 270-285. https://doi.org/10.52363/2524-0226-2022-35-20 [in Ukrainian]

Nevinchanyy, O. & Zamyslov S. (2014). Problems and their solutions improvement of technical regulation regarding the evacuation in the event of threats or emergencies. Scientific bulletin: Сivil protection and fire safety, 1(29). 85-88. [in Ukrainian].

Zhang, N., Huang, H., Su, B., & Zhang, H. (2013). Population evacuation analysis: considering dynamic population vulnerability distribution and disaster information dissemination. Natural hazards, 69, 1629-1646. http://dx.doi.org/10.1007/s11069-013-0767-y

Zhao, X., Xu, W., Ma, Y., Qin, L., Zhang, J., & Wang, Y. (2017). Relationships between evacuation population size, earthquake emergency shelter capacity, and evacuation time. International Journal of Disaster Risk Science, 8, 457-470. http://dx.doi.org/10.1007/s13753-017-0157-2

Bolia, N. B. (2019). Operating strategies of buses for mass evacuation. Safety science, 111, 167-178. http://dx.doi.org/10.1016/j.ssci.2018.07.007

Qazi, A. N., Nara, Y., Okubo, K., & Kubota, H. (2017). Demand variations and evacuation route flexibility in short-notice bus-based evacuation planning. IATSS research, 41(4), 147-152. http://dx.doi.org/10.1016/j.iatssr.2017.01.002

Teichmann, D., Dorda, M., & Sousek, R. (2021). Creation of preventive mass evacuation plan with the use of public transport. Reliability Engineering & System Safety, 210, 107437. https://doi.org/10.1016/j.ress.2021.107437

Bish, D. R. (2011). Planning for a bus-based evacuation. OR spectrum, 33(3), 629-654. http://dx.doi.org/10.1007/s00291-011-0256-1

Markevych, A., Vdovychenko, V., & Ivanov, I. (2021) Influence of bus service downtime in the transport interchange on the duration of inter-route transfer of passengers. Technology Audit and Production Reserves, 3/2(59), 6-10. https://doi.org/10.15587/2706-5448.2021.231465

Vdovychenko, V. (2017) Analysis of the formation of fluctuations of service time of vehicles in transport-transfer stations of urban passenger transport. Technology Audit and Production Reserves, 2(36), 37-43. https://doi.org/10.15587/2312-8372.2017.109116

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-06

Як цитувати

Вдовиченко, В., Черепаха, О., Підлубний, С., & Літинський, М. (2024). ФОРМУВАННЯ МЕРЕЖІ ЕВАКУАЦІЙНИХ АВТОБУСНИХ МАРШРУТІВ САЛТІВСЬКОГО ЖИТЛОВОГО МАСИВУ М. ХАРКОВА. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 4(185), 244–254. https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-4-185-244-254

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають