ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСТОТ ВЛАСНИХ КОЛИВАНЬ ЕЛЕМЕНТІВ МЕХАНІЧНОЇ СИСТЕМИ МОТОРВАГОННОГО РУХОМОГО СКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.33042/2522-1809-2023-4-178-293-298Ключові слова:
моторвагонний рухомий склад, електропоїзд, тяговий привід, власні коливанняАнотація
Стаття присвячена висвітленню особливостей визначення частот власних коливань елементів механічної системи сучасного моторвагонного рухомого складу. Представлено підхід до моделювання формування частот власних коливань механічної системи тягового електроприводу моторвагонного рухомого складу, який скеровано на визначення параметрів геометричних моделей, що використовуються в якості вихідних даних для розробленої відповідної математичної моделі. Наведені рекомендації щодо подальшого використання отриманих результатів.
Посилання
National transport strategy of Ukraine for the period up to 2030. Ministry of Infrastructure. Approved by the order of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 430-z of May 30, 2018.
Ustenko O.V., Viznyak R.I., Lovska A.O., etc. (2021) Fundamentals of the theory of oscillations and stability of rolling stock: Education. Manual. Kharkiv: UkrDUZT, 129 p.
Moroz V.I., Bratchenko O.V., Tishchenko V.S. (2016) Peculiarities of construction of geometric models of module elements of the camshaft subsystem of the diesel locomotive D49. Coll. of science works – Kharkiv: UkrDUZT. Vol. 160. P. 128 – 134. https://doi.org/10.18664/1994-7852.160.2016.70396
Moroz V.I., Bratchenko O.V., Tishchenko V.S. (2016) Geometrical model of the D49 diesel locomotive valve drive mechanism. Coll. of science works – Kharkiv: UkrDUZT. Vol. 166. P. 30 – 38. https://doi.org/10.18664/1994-7852.166.2016.92813
Moroz V.I., Tishchenko V.S., Astakhova K.V. (2012) Peculiarities of calculating the natural oscillation frequencies of the crankshaft subsystem of multi-cylinder transport diesel engines. Coll. of science works – Kharkiv: UkrDAZT. Vol. 132. P. 78 – 83.
Babenko A.E., Boronko О.О., Lavrenko Y.I., Trubachev S.I. (2020) Oscillations of non-conservative mechanical systems: monograph. National Technical University of Ukraine "KPI named after Ihor Sikorsky". Kyiv. 153 p.
Prokhorenko А.А. (2016) Method for calculating the variable form of torsional vibrations of the crankshaft. INTERNAL COMBUSTION ENGINES, Kharkiv: NTU "KhPI", No. 1. pp. 14 – 19. https://doi.org/10.20998/0419-8719.2016.1.03
Kuevda Yu.V., Baluta S.M. (2017) Methodology for identifying the parameters of the elastic model of the shaft duct of the turbo unit for the simulation of torsional vibrations. Proceedings of the IED of the National Academy of Sciences of the National Academy of Sciences, Kyiv. Iss. 47. P. 37 – 44.
Terskikh V.P. (1953) Calculations of torsional oscillatory power plants. Reference manual. Volume 1. State Scientific and Technical Publishing House of Machine-Building and Ship-Building Literature, 260 p.
Aviation piston engines. Kinematics, dynamics and strength calculation. (1950) Ed. I.Sh. Neumann. Derzavne vydaynyztvo oboronnoi promyslovosty, 870 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).