МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ ТРИВАЛОСТІ РУХУ ВОДІЇВ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ

Array

Автор(и)

  • М.О. Афонін Національний університет «Львівська політехніка»
  • Т.М. Постранський Національний університет «Львівська політехніка»
  • О.І. Бондарчук Національний університет «Львівська політехніка»

Ключові слова:

небезпечні вантажі, функціональний стан водія, безпека руху, дорожні умови.

Анотація

Стаття присвячена дослідженням актуального питання забезпечення безпеки дорожнього руху при перевезенні небезпечних вантажів з урахуванням чинника людини. В результаті проведених статистичного та регресійного аналізу побудовано модель визначення максимальної тривалості роботи водіїв залежно від їхніх психічних і професійних особливостей, а також умов руху.

Біографії авторів

М.О. Афонін, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент кафедри транспортних технологій

Т.М. Постранський, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат технічних наук, доцент кафедри транспортних технологій

О.І. Бондарчук, Національний університет «Львівська політехніка»

студентка гр. ТТ-42 кафедри транспортних технологій

Посилання

1. Abkowitz, M., Lepofsky, M., & Cheng, P. (1992). Selecting criteria for designating hazardous materials highway routes. Transportation Research Record, 1333, 30–35.
2. Magnusson, C.N. (2015). Transportation of Dangerous Goods: A Multiple Stakeholder Analysis for Improved Efficiency and Safety through Information Sharing. NOFOMA conference, Molde, Norway, 1–16.
3. Laarabi, M.H., Boulmakoul, A., Sacile, R., & Garbolino, E. (2014). A scalable communication middleware for real-time data collection of dangerous goods vehicle activities. Transportation Research Part C: Emerging Technologies, 48, 404–417. DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.trc.2014.09.006
4. Bianco, L., Caramia, M., Giordani, S., & Piccialli, V. (2013). Operations research models for global route planning in hazardous material transportation. Handbook of OR/MS models in hazardous materials transportation. Springer, New York, 49–101. DOI: https://doi.org/10.1007/978-1-4614-6794-6_3
5. Conca, A., Ridella, C., & Sapori, E. (2016). A risk assessment for road transportation of dangerous goods: a routing solution. Transportation Research Procedia, 14, 2890–2899. DOI: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.05.407
6. Marcotte, P., Mercier, A., Savard, G., & Verter, V. (2009). Toll policies for mitigating hazardous materials transport risk. Transportation science, 43(2), 228–243. DOI: https://doi.org/10.1287/trsc.1080.0236
7. Rodrigues, M.S. Safe routes for hazardous materials transportation Distribution of Galp liquid fuels in Lisbon. URL: https://www.semanticscholar.org/paper/Safe-routes-for-hazardous-materials-transportation-Rodrigues/e1aa85ba87a9b3ae6ffd9b78ae2bcd2f1afb73f0#references
8. Khosrojerdi, A., Teimoury, E., & Jabbarzedeh, A. (2016). Design of 7× 24 logistics system for hazardous materials (case study: distribution of gasoline). Journal of Industrial and Systems Engineering, 9(4), 47–64. DOI: https://dorl.net/dor/20.1001.1.17358272.2016.9.4.4.6
9. Davidich, Y.O. (2006). Ergonomic support of transport processes. Monograph. HNADU, Kharkiv. [in Ukrainian]
10. Obydenova, T.S., Vasylieva, M.O. (2021). Socionics as a tool to increase the efficiency of personnel management of the organization. Modern Economics, 66, 116–120. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-17
11. Polar H10 Heart rate sensor. URL: https://www.polar.com/en/products/accessories/H10_heart_rate_sensor
12. Mobile apps and web dashboard for HRV analysis. URL: https://www.cardiomood.com

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-30

Як цитувати

Афонін, М., Постранський, Т., & Бондарчук, О. (2021). МОДЕЛЬ ВИЗНАЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ ТРИВАЛОСТІ РУХУ ВОДІЇВ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 6(166), 184–189. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5888