ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ

Array

Автор(и)

  • О.О. Конопліна Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Ю.І. Мізік Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Н.О. Чех Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Л.С. Сорокіна Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

ділова репутація, стратегічний моніторинг, інформаційно-аналітичне забезпечення, оцінка, стейкхолдери.

Анотація

Актуалізовано питання формування аналітичного забезпечення стратегічного моніторингу ділової репутації підприємств водопостачання та водовідведення. Доведено, що управління діловою репутацією дозволить досягти певної стабілізації діяльності через формування довірливих і взаємовигідних відносин з групами зацікавлених осіб, а впровадження стратегічного моніторингу дозволить підвищити стійкість до негативних впливів та кризових ситуацій.

Біографії авторів

О.О. Конопліна, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, асистент

Ю.І. Мізік, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, доцент

Н.О. Чех, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

кандидат економічних наук, ст. викладач

Л.С. Сорокіна, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

студент 4 курсу, гр. ОіОМБ2017-1

Посилання

1. Pro finansovi posluhy ta derzhavne rehuliuvannia finansovykh posluh. Zakon Ukrainy vid 12.07.2001 №2664-III. Verkhovna rada Ukrainy. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2664-14 (data zvernennia: 23.02.2021 r.).
2. Gorin S.V. Ustoychivoye funktsionirovaniye promysh-lennykh predpriyatiy na osnove upravleniya delovoy reputatsiyey: teoriya. metodologiya. praktika: monograf. Moskva: Izd-vo OOO «Vash poligraficheskiy partner». 2011. 320 s.
3. Jones T. and Wicks T. Convergent Stakeholder Theory. Academy of Management Review. No. 4, 1999. Pp. 887–910.
4. Rodionov O.V. Dilova reputatsiia pidpryiemstva: formu-vannia, diahnostyka, rozvytok: monohrafiia. Luhansk: Noulidzh, 2009. 408 s.
5. Grebeshkova A.M., Shimanskaya A.V. Delovaya reputa-tsiya kak strategicheskiy aktiv kompanii. Strategiya razvitiya Ukrainy (ekonomika. sotsiologiya. pravo). 2007. № 1–2. S. 493–502.
6. Fombrun C., Shanley М. What's in a name? Reputation building and corporate strategy. The Academy of Management Journal. Vol. 33, № 2, 1990. Pp. 233–258.
7. Shtorkh A. Vospriyatiye. sozdayushcheye stoimost. Ekspert Ural. 2006. № 27(244). URL: http://expert.ru/ural/2006/27/shtorh (data zvernennia: 05.02. 2021 r.).
8. Andreychikov A.V., Andreychikova O.N. Analiz. sintez. planirovaniye resheniy v ekonomike. Moskva. 2000. 203 s.
9. Oleksiv I.B. Praktyka formuvannia systemy otsiniuvannia diialnosti pidpryiemstva iz urakhuvanniam interesiv hrup ekonomiko-upravlinskoho vplyvu na ukrainskykh pidpryiemstvakh. Lvivska politekhnika. S. 82–89.
10. Konoplina O.O., Mizik Yu.I. Otsinka rivnia vzaiemodii steikkholderiv iz komunalnymy pidpryiemstvamy na osnovi metodu taksonomii. Naukovyi visnyk uzhhorodskoho univer-sytetu Seriia «Ekonomika». 2015. Vyp. 2 (46). S. 191–196.
11. Stadnyk B.I., Motalo V.P., Motalo A.V. Shkaly vymiriu-van: teoriia, systematyzatsiia ta sfery vykorystannia. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy. Vyp. 25.9. 2015. S. 339–349.
12. ISO 26000. URL: www.csrjournal.com (data zvernennia: 11.10.2020 r.)

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-26

Як цитувати

Конопліна, О., Мізік, Ю., Чех, Н., & Сорокіна, Л. (2021). ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МОНІТОРИНГУ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 2(162), 85–91. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5769