ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ

Array

Автор(и)

  • О.В. Бервено Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
  • Г.В. Стадник Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

Ключові слова:

освітньо-професійна програма, креативні здібності, компетентнісний підхід, кроскультурна компонента.

Анотація

Проаналізовано особливості фахової підготовки сучасних економістів-міжнародників у відповідності до вимог ринку праці та сучасних новітніх тенденцій. Обґрунтовано важливу роль формування крос культурних, комунікативних та цифрових компетентностей й креативних навичок для ефективної реалізації майбутніх фахівців на ринку праці. Розглянуто особливості підготовки економістів-міжнародників за освітньо-професійної програмою. Доведено необхідність застосування інтегральних і практикоорієнтованих підходів та новітніх освітніх технологій задля ефективної підготовки економістів-міжнародників до майбутньої професійної діяльності.

Біографії авторів

О.В. Бервено, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

д.е.н., доцент, професор кафедри економічної теорії і міжнародної економіки

Г.В. Стадник, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

к.е.н., професор, професор кафедри економічної теорії і міжнародної економіки

Посилання

1. Benkovska N. B. (2016). Porivnialnyi analiz svitovoho ta vitchyznianoho dosvidu shchodo pidhotovky ekonomistiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu imeni Alfreda Nobelia. Seriia: Pedahohika i psykholohiia. 2. 146–151.
2. Berveno O. V. (2020). Kroskulturna komponenta pidhotovky ekonomistiv-mizhnarodnykiv. Materialy kruhloho stolu «Upravlinnia yakistiu osvitnoho protsesu suchasni priorytety ta praktyky zabezpechennia». Ekonomichna teoriia ta pravo. 2 (41). 197–199.
3. Haiduchenko Yu. O. (2017). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Paradigm of Knowledge. 3 (23). Retrieved from http://oaji.net/articles/2017/1739-1499797540.pdf.
4. Dziuba H. I. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh ekonomistiv v Ukraini i Nimechchyni: zahalni tendentsii i vidminnosti. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia: Pedahohika, psykholohiia, filosofiia. 220. 20–26.
5. Ermolovich M. M. (2017). Kompetentnostnyiy podhod: istoricheskiy aspekt stanovleniya v vyisshem obrazovanii. Regionalnaya fizicheskaya geografiya v novom stoletii. Minsk: BGU. 126–131.
6. Zahorodnia A. A. (2018). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv ekonomichnoi haluzi u zakladakh vyshchoi osvity Respubliky Polshchi ta Ukrainy: Monohrafiia. Kyiv: VP «Edelveis».
7. Maksymchuk L. V. (2012). Model profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii. Naukovyi visnyk Chernivetskoho un-tu. Pedahohika ta psykholohiia. 605. 54–60.
8. Maksymchuk L. V. (2014). Formuvannia profesiinoi komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv zovnishnoekonomichnoi diialnosti. Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu. Pedahohika ta psykholohiia. 700. 111–118.
9. Matvienko E. N., Kobeleva E. P. (2014). Inoyazyichnaya podgotovka buduschih ekonomistov: soderzhanie obucheni-ya. Evraziyskiy Soyuz Uchenyih. 8–3. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/inoyazychnaya-podgotovka-buduschih-ekonomistov-soderzhanie-obucheniya.
10. Matvienko E. N. (2017). Formirovanie professionalnoy kulturyi v protsesse izucheniya inostrannogo yazyika. Nauka i obrazovanie: novoe vremya. 5. Retrieved from https://articulus-info.ru/wp-content/uploads/2017/10/5_2017o_Matvienko.pdf.
11. Melnychuk I. (2012). Funktsii kontroliu navchalnykh dosiahnen maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv u protsesi inshomovnoi pidhotovky. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny. 2. 224–231.
12. Naidonova A. V. (2014). Osoblyvosti bezperervnoho navchannia v systemi pidhotovky ekonomistiv v universyte-takh Velykoi Brytanii. Naukovyi visnyk Natsionalnoho uni-versytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia: Pedahohika, psykholohiia, filosofiia. 199 (2). 235–240.
13. Nauholnykova O. M. (2016). Systema profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u SShA. Pedahohika ta psykholohiia. 52. 291–301.
14. Osadchyi V. V. (2018). Analiz dosvidu zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u profesiinii pidhotov
tsi maibutnikh ekonomistiv v Ukraini. Professional educa-tion: methodology, theory and technologies. 8. 151–166.
15. Pidlisnycha N. H. (2016). Analiz zakordonnoho dosvidu matematychnoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv. Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 10.1. 77–85.
16. Sysoiev O. (2020). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv dlia ekonomichnoi haluzi yak obiekt naukovoho doslidzhennia v Ukraini. Continuing Professional Education: Theory and Practice (Series: Pedagogical Sciences). 2 (63). 19–24.
17. Smirnova O. V. (2011). Problemnyie professionalno-kommunikativnyie zadachi kak sredstvo razvitiya kommunikativnoy mobilnosti pri podgotovke ekonomistov-mezhdunarodnikov. Teoriya i praktika obschestvennogo razvitiya. 7. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/problemnye-professionalnokommunikativnye-zadachi-kak-sredstvo-razvitiya-kommunikativnoy-mobilnosti-pri-podgotovke-ekonomistov.
18. Standart vyshchoi osvity Ukrainy: druhyi (mahisterskyi) riven, haluz znan 05 «Sotsialni ta povedinkovi nauky», spetsialnist 051 «Ekonomika» (2020). Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy.
19. Standart vyshchoi osvity Ukrainy: pershyi (bakalavrskyi) riven, haluz znan 05 «Sotsialni ta povedinkovi nauky», spetsialnist: 051 «Ekonomika» (2018). Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy.
20. Tsyfrovi kompetentsii yak umova formuvannia yakosti liudskoho kapitalu : analit. zap. (2019) / V. S. Kuibida, O. M. Petroie, L. I. Fedulova, H. O. Androshchuk. Kyiv: NADU.
21. Shevchuk O. B. (2013). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv finansovo-ekonomichnoho profiliu za kordonom. Retrieved from http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13sobpzk.pdf.
22. Joint Quality Initiative – the origin of the Dublin Descriptors – short history. Retrieved from http://ecahe.eu/assets/uploads/2016/01/Joint-Quality-Initiative-the-origin-of-the-Dublin-descriptors-short-history.pdf.
23. Schwartz S. H. (2012). An Overview of the Schwartz Theory of Basic Values. Online Readings in Psychology and Culture. 2012. 2 (1). Retrieved from https://doi.org/10.9707/2307-0919.1116.
24. The Fourth Industrial Revolution is here—are you ready? (2018). Deloitte Development LLC. Retrieved from https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/tr/Documents/manufacturing/Industry4-0_Are-you-ready_Report.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-30

Як цитувати

Бервено, О., & Стадник, Г. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 5(158), 64–71. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5662

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають