ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ-МІЖНАРОДНИКІВ
Array
Ключові слова:
освітньо-професійна програма, креативні здібності, компетентнісний підхід, кроскультурна компонента.Анотація
Проаналізовано особливості фахової підготовки сучасних економістів-міжнародників у відповідності до вимог ринку праці та сучасних новітніх тенденцій. Обґрунтовано важливу роль формування крос культурних, комунікативних та цифрових компетентностей й креативних навичок для ефективної реалізації майбутніх фахівців на ринку праці. Розглянуто особливості підготовки економістів-міжнародників за освітньо-професійної програмою. Доведено необхідність застосування інтегральних і практикоорієнтованих підходів та новітніх освітніх технологій задля ефективної підготовки економістів-міжнародників до майбутньої професійної діяльності.
Посилання
2. Berveno O. V. (2020). Kroskulturna komponenta pidhotovky ekonomistiv-mizhnarodnykiv. Materialy kruhloho stolu «Upravlinnia yakistiu osvitnoho protsesu suchasni priorytety ta praktyky zabezpechennia». Ekonomichna teoriia ta pravo. 2 (41). 197–199.
3. Haiduchenko Yu. O. (2017). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh. Paradigm of Knowledge. 3 (23). Retrieved from http://oaji.net/articles/2017/1739-1499797540.pdf.
4. Dziuba H. I. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh ekonomistiv v Ukraini i Nimechchyni: zahalni tendentsii i vidminnosti. Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia: Pedahohika, psykholohiia, filosofiia. 220. 20–26.
5. Ermolovich M. M. (2017). Kompetentnostnyiy podhod: istoricheskiy aspekt stanovleniya v vyisshem obrazovanii. Regionalnaya fizicheskaya geografiya v novom stoletii. Minsk: BGU. 126–131.
6. Zahorodnia A. A. (2018). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv ekonomichnoi haluzi u zakladakh vyshchoi osvity Respubliky Polshchi ta Ukrainy: Monohrafiia. Kyiv: VP «Edelveis».
7. Maksymchuk L. V. (2012). Model profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv zasobamy interaktyvnykh tekhnolohii. Naukovyi visnyk Chernivetskoho un-tu. Pedahohika ta psykholohiia. 605. 54–60.
8. Maksymchuk L. V. (2014). Formuvannia profesiinoi komunikatyvnoi kompetentnosti maibutnikh fakhivtsiv zovnishnoekonomichnoi diialnosti. Naukovyi visnyk Chernivetskoho universytetu. Pedahohika ta psykholohiia. 700. 111–118.
9. Matvienko E. N., Kobeleva E. P. (2014). Inoyazyichnaya podgotovka buduschih ekonomistov: soderzhanie obucheni-ya. Evraziyskiy Soyuz Uchenyih. 8–3. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/inoyazychnaya-podgotovka-buduschih-ekonomistov-soderzhanie-obucheniya.
10. Matvienko E. N. (2017). Formirovanie professionalnoy kulturyi v protsesse izucheniya inostrannogo yazyika. Nauka i obrazovanie: novoe vremya. 5. Retrieved from https://articulus-info.ru/wp-content/uploads/2017/10/5_2017o_Matvienko.pdf.
11. Melnychuk I. (2012). Funktsii kontroliu navchalnykh dosiahnen maibutnikh ekonomistiv-mizhnarodnykiv u protsesi inshomovnoi pidhotovky. Zbirnyk naukovykh prats Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Pavla Tychyny. 2. 224–231.
12. Naidonova A. V. (2014). Osoblyvosti bezperervnoho navchannia v systemi pidhotovky ekonomistiv v universyte-takh Velykoi Brytanii. Naukovyi visnyk Natsionalnoho uni-versytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy. Seriia: Pedahohika, psykholohiia, filosofiia. 199 (2). 235–240.
13. Nauholnykova O. M. (2016). Systema profesiinoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv u SShA. Pedahohika ta psykholohiia. 52. 291–301.
14. Osadchyi V. V. (2018). Analiz dosvidu zastosuvannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u profesiinii pidhotov
tsi maibutnikh ekonomistiv v Ukraini. Professional educa-tion: methodology, theory and technologies. 8. 151–166.
15. Pidlisnycha N. H. (2016). Analiz zakordonnoho dosvidu matematychnoi pidhotovky maibutnikh ekonomistiv. Naukovi zapysky. Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 10.1. 77–85.
16. Sysoiev O. (2020). Profesiina pidhotovka fakhivtsiv dlia ekonomichnoi haluzi yak obiekt naukovoho doslidzhennia v Ukraini. Continuing Professional Education: Theory and Practice (Series: Pedagogical Sciences). 2 (63). 19–24.
17. Smirnova O. V. (2011). Problemnyie professionalno-kommunikativnyie zadachi kak sredstvo razvitiya kommunikativnoy mobilnosti pri podgotovke ekonomistov-mezhdunarodnikov. Teoriya i praktika obschestvennogo razvitiya. 7. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/problemnye-professionalnokommunikativnye-zadachi-kak-sredstvo-razvitiya-kommunikativnoy-mobilnosti-pri-podgotovke-ekonomistov.
18. Standart vyshchoi osvity Ukrainy: druhyi (mahisterskyi) riven, haluz znan 05 «Sotsialni ta povedinkovi nauky», spetsialnist 051 «Ekonomika» (2020). Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy.
19. Standart vyshchoi osvity Ukrainy: pershyi (bakalavrskyi) riven, haluz znan 05 «Sotsialni ta povedinkovi nauky», spetsialnist: 051 «Ekonomika» (2018). Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy.
20. Tsyfrovi kompetentsii yak umova formuvannia yakosti liudskoho kapitalu : analit. zap. (2019) / V. S. Kuibida, O. M. Petroie, L. I. Fedulova, H. O. Androshchuk. Kyiv: NADU.
21. Shevchuk O. B. (2013). Osoblyvosti pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv finansovo-ekonomichnoho profiliu za kordonom. Retrieved from http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13sobpzk.pdf.
22. Joint Quality Initiative – the origin of the Dublin Descriptors – short history. Retrieved from http://ecahe.eu/assets/uploads/2016/01/Joint-Quality-Initiative-the-origin-of-the-Dublin-descriptors-short-history.pdf.
23. Schwartz S. H. (2012). An Overview of the Schwartz Theory of Basic Values. Online Readings in Psychology and Culture. 2012. 2 (1). Retrieved from https://doi.org/10.9707/2307-0919.1116.
24. The Fourth Industrial Revolution is here—are you ready? (2018). Deloitte Development LLC. Retrieved from https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/tr/Documents/manufacturing/Industry4-0_Are-you-ready_Report.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).