ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДХОДУ ДО ІНТЕГРАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Array
Ключові слова:
будівельні підприємства, бренд, оцінка, методи, моделі, інтегральний критерій.Анотація
В роботі побудована багаторівнева система показників, що застосовуються для оцінки формування та використання бренду будівельних підприємств шляхом визначення ієрархічних рівнів, які характеризуються відповідними критеріями.
У результаті дослідження розроблено методологічний підхід до оцінки формування та використання бренду будівельних підприємств, який базується на методах експертних оцінок, економетричного моделювання, аналізу ієрархій, виявлення аномальних точок та реалізується на основі взаємопов’язаних етапів, що дозволило визначити інтегральний критерій й створити інформаційне підґрунтя для зростання ефективності прийняття управлінських рішень.
Посилання
Geech, V. (2004). Harakter perehіdnih procesіv do ekonomіki znan [The nature of the transition to the knowledge economy] Ekonomіka Ukraїni -Ukraine economy, 4, 4–14. [In Ukrainian].
Mamonov, K.A. (2013) Stejkholderna strategіja vartіsno-orієntovanogo upravlіnnja kapіtalom brendu budіvel'nih korporativnih pіdpriєmstv. Doctor's thesis-O. M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv [in Ukrainian].
Tobin, J. A. (n.d.) General equilibrium approach to monetary theory. Journal of Money Credit and Banking, 1(1), 15-29.
Chuhno, A. (2003). Postіndustrіal'na ekonomіka: teorіja, praktika ta їh znachennja dlja Ukraїni. [Post-industrial economics: theory, practice and their significance for Ukraine]. Kyiv:Logos [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).