ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДХОДУ ДО ІНТЕГРАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Array

Автор(и)

  • К. А. Мамонов Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-0797-2609
  • В. І. Троян Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова http://orcid.org/0000-0002-2142-2873

Ключові слова:

будівельні підприємства, бренд, оцінка, методи, моделі, інтегральний критерій.

Анотація

В роботі побудована багаторівнева система показників, що застосовуються для оцінки формування та використання бренду будівельних підприємств шляхом визначення ієрархічних рівнів, які характеризуються відповідними критеріями.

У результаті дослідження розроблено методологічний підхід до оцінки формування та використання бренду будівельних підприємств, який базується на методах експертних оцінок, економетричного моделювання, аналізу ієрархій, виявлення аномальних точок та реалізується на основі взаємопов’язаних етапів, що дозволило визначити інтегральний критерій й створити інформаційне підґрунтя для зростання ефективності прийняття управлінських рішень.

Біографії авторів

К. А. Мамонов, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

доктор економічних наук, професор

В. І. Троян, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

аспірантка

Посилання

Geech, V. (2004). Harakter perehіdnih procesіv do ekonomіki znan [The nature of the transition to the knowledge economy] Ekonomіka Ukraїni -Ukraine economy, 4, 4–14. [In Ukrainian].

Mamonov, K.A. (2013) Stejkholderna strategіja vartіsno-orієntovanogo upravlіnnja kapіtalom brendu budіvel'nih korporativnih pіdpriєmstv. Doctor's thesis-O. M. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv [in Ukrainian].

Tobin, J. A. (n.d.) General equilibrium approach to monetary theory. Journal of Money Credit and Banking, 1(1), 15-29.

Chuhno, A. (2003). Postіndustrіal'na ekonomіka: teorіja, praktika ta їh znachennja dlja Ukraїni. [Post-industrial economics: theory, practice and their significance for Ukraine]. Kyiv:Logos [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-31

Як цитувати

Мамонов, К. А., & Троян, В. І. (2019). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДХОДУ ДО ІНТЕГРАЛЬНОЇ ОЦІНКИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ БРЕНДУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 4(150), 30–34. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5459

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 > >>