ОСНОВНІ СКЛАДОВІ МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ПРИ ПРАГНЕННІ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ

Array

Автор(и)

  • В. М. Новобранов Харківський національний університет будівництва та архітектури
  • Г. С. Жилякова Харківський національний університет будівництва та архітектури
  • О. А. Давиденко Харківський національний університет будівництва та архітектури

Ключові слова:

мотивація, маркетингові дослідження, стратегія, інтеграція, критерії

Анотація

Розглядаються основні напрямки мотивації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві: вимоги Європейського ринку, шляхи проникнення на ринок, вибір ділового партнера. Виділяються питання створення плану мотивації діяльності  підприємств при прагненні до європейського ринку.

Розглядаються проблеми логістики при просуванні продукції підприємств будівельної галузі на європейський ринок.

Біографії авторів

В. М. Новобранов, Харківський національний університет будівництва та архітектури

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри

 

Г. С. Жилякова, Харківський національний університет будівництва та архітектури

старший викладач кафедри

О. А. Давиденко, Харківський національний університет будівництва та архітектури

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри

Посилання

Novobranov, V. M., Zhilyakova, G. S., Bratishko, S. M. (2017) The main directions of business partner choice when orientation of the construction industry enterprises to the European market. Scientific Bulletin of Construction, 90, 4, 280-285.

Novobranov, V. M., Zhilyakova, G. S. (2016) Problems of logistics in orientation of the enterprises of the building industry to the European market. Scientific Bulletin of Construction, 86, 4, 296-299.

Novobranov, V. M., Zhilyakova, G. S. (2016) Main directions of promotion of the construction industry to the European market. Scientific Bulletin of Construction, 65, 429-433.

Hoyer, B. (1992) How to do business in Europe. Moscow: Progress, 253.

Savenkov, VA, Fedorova, EA, Belotserkovsky, VN (1997) Organization of foreign economic activity of the enterprise. Tula: Analytical Engineering Center, 494.

Markova, V.D. (1996) Marketing services. Moscow: Finance and Statistics, 128.

Lamben, J.-J., Chumpitar, R., Shuling, I. (2010) Market-oriented Management. St. Petersburg: Peter, 720.

Dubinets, Yu. (n.d.) Theoretical aspects of the risk of foreign economic activity of a construction enterprise. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua.

Karpenko, M.O., Zakharchenko, O. V. (n.d.) Improvement of the organization of foreign economic activity at the construction enterprise. Retrieved from http: // www. finance-library.com.ua/

Kakhovich, Yu.O., Dotsenko, N.V., Saksaganskaya, O.R. (n.d.) The choice of foreign economic partners is the basis of a successful business. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/.

Struk, N. (1997) Analysis and evaluation of business partnership of enterprises in market conditions. Lviv: IRDNAN of Ukraine, 93.

Emma Henningsson, Emma Ruden. (2007) How to find an international business partner? Master's thesis within Business Administration, 77.

Donna Peek. (n.d.) Evaluating and selecting a strategic partner.

Kakhovich, Yu. A. (n.d.) Selection of foreign economic partners - the basis of successful business. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-29

Як цитувати

Новобранов, В. М., Жилякова, Г. С., & Давиденко, О. А. (2019). ОСНОВНІ СКЛАДОВІ МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ПРИ ПРАГНЕННІ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ: Array. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», 2(148), 63–66. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/5399