ОСНОВНІ СКЛАДОВІ МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ ПРИ ПРАГНЕННІ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО РИНКУ
Array
Ключові слова:
мотивація, маркетингові дослідження, стратегія, інтеграція, критеріїАнотація
Розглядаються основні напрямки мотивації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві: вимоги Європейського ринку, шляхи проникнення на ринок, вибір ділового партнера. Виділяються питання створення плану мотивації діяльності підприємств при прагненні до європейського ринку.
Розглядаються проблеми логістики при просуванні продукції підприємств будівельної галузі на європейський ринок.
Посилання
Novobranov, V. M., Zhilyakova, G. S., Bratishko, S. M. (2017) The main directions of business partner choice when orientation of the construction industry enterprises to the European market. Scientific Bulletin of Construction, 90, 4, 280-285.
Novobranov, V. M., Zhilyakova, G. S. (2016) Problems of logistics in orientation of the enterprises of the building industry to the European market. Scientific Bulletin of Construction, 86, 4, 296-299.
Novobranov, V. M., Zhilyakova, G. S. (2016) Main directions of promotion of the construction industry to the European market. Scientific Bulletin of Construction, 65, 429-433.
Hoyer, B. (1992) How to do business in Europe. Moscow: Progress, 253.
Savenkov, VA, Fedorova, EA, Belotserkovsky, VN (1997) Organization of foreign economic activity of the enterprise. Tula: Analytical Engineering Center, 494.
Markova, V.D. (1996) Marketing services. Moscow: Finance and Statistics, 128.
Lamben, J.-J., Chumpitar, R., Shuling, I. (2010) Market-oriented Management. St. Petersburg: Peter, 720.
Dubinets, Yu. (n.d.) Theoretical aspects of the risk of foreign economic activity of a construction enterprise. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua.
Karpenko, M.O., Zakharchenko, O. V. (n.d.) Improvement of the organization of foreign economic activity at the construction enterprise. Retrieved from http: // www. finance-library.com.ua/
Kakhovich, Yu.O., Dotsenko, N.V., Saksaganskaya, O.R. (n.d.) The choice of foreign economic partners is the basis of a successful business. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua/.
Struk, N. (1997) Analysis and evaluation of business partnership of enterprises in market conditions. Lviv: IRDNAN of Ukraine, 93.
Emma Henningsson, Emma Ruden. (2007) How to find an international business partner? Master's thesis within Business Administration, 77.
Donna Peek. (n.d.) Evaluating and selecting a strategic partner.
Kakhovich, Yu. A. (n.d.) Selection of foreign economic partners - the basis of successful business. Retrieved from http://www.economy.nayka.com.ua
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).