ЗАХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЩОДО ЗНИЖЕННЯ РІВНЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПРИГОД НА КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «МІСЬКЕЛЕКТРОСЕРВІС» МІСТА ХАРКОВА
Анотація
Розглянуто питання впливу функціонального стану водія на умови виникнення дорожньо-транспортної пригоди. Підвищення організації ефективності дорожнього руху, зниження рівня дорожньо-транспортних пригод і збереження здоров'я громадян України можливе шляхом розроблення ергономічних рекомендацій з підвищення рівня підготовки водіїв «Міськелектросервісу».Ключові слова: дорожньо-транспортна пригода, ергономіка.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-12-14
Як цитувати
Сабадаш, В. В., & Науменко, С. Г. (2016). ЗАХОДИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЩОДО ЗНИЖЕННЯ РІВНЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНИХ ПРИГОД НА КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ «МІСЬКЕЛЕКТРОСЕРВІС» МІСТА ХАРКОВА. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», (128), 94–97. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/4779
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).