МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ ЯК БАЗА ВПОДОБАННM КОРИСТУВАЧІВ У ПРОЦЕСІ СЕМАНТИЧНОГО ПОШУКУ ПО SEMANTIC WEB

Автор(и)

  • И. В. Шостак
  • А. А. Лысенко

Анотація

Розглядається постановка задачі визначення моделі користувача як основи аналізу уподобань користувача. Наведено структуру профілю у форматі властивостей ресурсу Semantic Web, а також формат зберігання в RDF-документі, який підтримує JSON стандарт. Отримано ключову компонента, яка може бути застосована як складова соціальної мережі, спрямованої на семантичний пошук.
Ключові слова: семантичний пошук, соціальний профіль, соціальне індексування документів, соціальна мережа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-05

Як цитувати

, & . (2015). МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО ПРОФІЛЮ ЯК БАЗА ВПОДОБАННM КОРИСТУВАЧІВ У ПРОЦЕСІ СЕМАНТИЧНОГО ПОШУКУ ПО SEMANTIC WEB. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», (123), 37–48. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/4695