УПРАВЛІННЯ ПАСАЖИРСЬКОЮ ТРАНСПОРТНОЮ СИСТЕМОЮ ПРИМІСЬКОГО СПОЛУЧЕННЯ З УРАХУВАННЯМ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ
Анотація
Проектування пасажирських транспортних систем потребує особливої уваги до процесу управління якістю перевезення пасажирів, зокрема, на етапі формування параметрів технологічного процесу. Реалізація основного завдання транспорту у задоволенні потреб населення у перевезеннях передбачає виконання саме такого управляння. В рамках дослідження авторами запропоновано підхід до оцінки якості перевезення пасажирів у приміському сполученні шляхом визначення впливу параметрів перевезення на транспортну стомлюваність пасажирів. Отримано регресійну модель для прогнозування зміни транспортної стомлюваності при виконані поїздки та проведено її аналіз. Ключові слова: пасажир, транспортна стомлюваність, якість перевезення, регресійна модель, адекватність, час поїздки, коефіцієнт кореляції.##submission.downloads##
Опубліковано
2015-10-21
Як цитувати
, , & . (2015). УПРАВЛІННЯ ПАСАЖИРСЬКОЮ ТРАНСПОРТНОЮ СИСТЕМОЮ ПРИМІСЬКОГО СПОЛУЧЕННЯ З УРАХУВАННЯМ ЛЮДСЬКОГО ФАКТОРУ. Комунальне господарство міст. Серія: «Економічні науки», (120), 21–25. вилучено із https://khges.kname.edu.ua/index.php/khges/article/view/4642
Номер
Розділ
статьи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому збірнику, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND 4.0 (із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Без Похідних 4.0 Міжнародна), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).